Hvad man kan få for 73 kroner

Undskyld det lidt dårlige lys på billedet, men jeg bliver simpelthen nød til at dele min store begejstring med jer! Der er hændt mig det mest fantastiske her til morgen, eller middag var det næsten. Mødte sent i skolen og smuttede gennem byen på vej til stationen. Pga. et helt andet gøremål, endte jeg foran byens lille genbrugsbutik i forbindelse med Kirkens Korshær. Jeg gik faktisk forbi, men vendte af en eller anden grund om. Der er sjælden noget at finde, og til tider er prisen virkelig sat i vejret!!

Men heldet tilsmilede mig! På en lille hylde i et hjørne mødte jeg blomstret skønhed. Skønhed magen til den jeg opbevarer hjemme på mine hylder. Og prisen, da den står i overskriften. Jeg er stadig helt oppe at ringe over mit fund. Ja, KUP! Hvilken herlig måde at starte efterårsferien på!

11 kommentarer:

  1. Hvor FEDT! Sikke en heldig kartoffel du er altså!!

    SvarSlet
  2. Hej sikke et fint stel. Og sjov pris. Dejligt loppefund. Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  3. undskyld det er oot, men jeg bliver nødt til at spørge, om det, på billede 3 i dit galleri, er en træ kasse du har malet og lavet en pude til eller? :)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke Helene :)
    Virkelig et fund! Jeg er også forelsket i stellet, men skabene kan ikke rumme mere stel :)

    SvarSlet
  5. Der var du godt nok heldig! :) Jeg er helt vild med Yvonne-stellet ;)

    SvarSlet
  6. TOTAL KUP! Ihh, så dejligt for dig. Stellet ville bare med dig hjem :)

    SvarSlet
  7. Godt kup! Men jeg kan huske noget fra halvfjerdserne med at der var cadmium i den orange farve, så du skal nok tænke lidt over hvad du putter på de tallerkener? Jeg ved ikke om det bliver i tallerkenen eller det kan vandre over i bestemte fødevarer.
    Ked af måske at hælde en lille smule malurt i bægeret :-)
    Venligst
    Susan
    Bruxelles

    SvarSlet
  8. Elsker din blog, og sikke et kup , det er så sødt et stel , Helle

    SvarSlet
  9. Tusinde tak for jeres søde kommentarer!

    Susan - du skal bestemt ikke undskylde. Det du skriver er rigtig god info. Efter hvad jeg har hørt, så er stellet en gang i et blad blevet testet, ligesom Cathrineholm gryderne. Og den mængde der afgives er "ligegyldig".

    Men jeg vil bestemt grave lidt videre i det!

    Helle. Ligefrem elsker min blog. Det er store ord! :o)

    SvarSlet
  10. Super heldigt, det er et meget sødt stel ♥♥♥

    SvarSlet