I et butiksvindue står...

.... som du kan se to meget smukke sager. Jeg står egentlig ikke og mangler gryder. Jeg plejer heller ikke være så vild med grøn. Men den store smukke grønne Cathrineholm Lotus gryde i butiksvinduet har alligevel efterladt en lille vedholdende hilsen. Den vil bare ikke glemmes. Desværre for mig og gryden står den i en overfyldt butik på Jagtvej, som nu HELE 3 gange!! har været lukket, hvor den skulle have haft åbent. I håb om, at der i sidste uge var åbent, var jeg forbi igen. Men ak! Stadig ingen gryde til mig.

Er du også blevet smittet med gryde-galskab, kan du jo smutte forbi Jagtvej 109 (København) og se, om du er så heldig, at butikken holder åbent!?

8 kommentarer:

  1. Den butik har stort set aldrig åbent, og priserne er skyhøje, "fordi det er gammelt".

    Jeg har boet lige ved siden af, og vil ikke anbefale den.

    SvarSlet
  2. Det er da bare en superfin gryde - og den ser yders velholdt ud. God jagt på Jagtvej!
    /Liv

    SvarSlet
  3. jeg synes alle de der antik butikker er utrolig dyre de vved desværre godt hvad de skal have for tingene.

    SvarSlet
  4. Camille - Øv, hvor ærgerligt. Ellers rart med noget lækkert genbrug i nærheden.

    SvarSlet
  5. Tak fordi du havde lyst til at dele info, Camille. Så vil jeg droppe med at dumpe forbi i tide og utide for at høre om gryden og prisen ikke mindst!

    SvarSlet
  6. De sidste to gange jeg har været i København, har jeg også gået forbi og savlet over gryderne, men der har også været lukket :( Den grønne er simpelthen bare så lækker!

    SvarSlet
  7. Jeg bor tæt på - og da jeg forleden så, at de holdt åbent (efter kl. 18 i mørke og med kun en lille samling sager uden for), så tænkte jeg sådan på dig og besluttede mig for at købe og sende til dig, hvis priserne var rimelige.
    Men da hun svarede "750 kroner for den grønne og 500 kroner for den orange. De er nemlig helt fine og uden fejl", så må jeg altså indrømme, at jeg mente, at jeg nok ville brænde inde med dem selv, hvis jeg købte...

    SvarSlet
  8. Dorte - det er tanken som tæller. Det var virkelig, virkelig sødt tænkt! (o: Jeg synes det lyder ret vildt. Men Camille bekræfter jo det du oplevede. De er rigtig dyre derinde. (og servicen er desuden helt i bund).

    SvarSlet