Kom jul, kom sne, kom gaver!

Så blev skjorten jeg købte i genbrugsen forleden forvandlet til en stor julesok. Der var en del mere stof i skjorten end jeg regnede med, så der kommer en lille sok mere i den nærmeste fremtid. Mønsteret til sokken er gratis og findes lige her. Jeg har dog forlænget sokken en smule samt brugt kanten på skjorteærmerne som dekoration i sokkens åbning i stedet for broderi. Skjortens mærke samt brystlomme har jeg også pillet af skjorten og syet på sokken i stedet. Så nu kan jeg skrive en lille julehilsen til søs og putte i den lille lomme :o) Kom an december!

8 kommentarer:

  1. Kanon flot genbrugssok - helt unikt! Gid, jeg var din søster...:0)
    Vh. Vibber

    SvarSlet
  2. Super flot julesok! Jeg er helt vild med den! :o)
    Rigtig sjov og kreativ idé!

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare flot og sjov.. Super godt lavet:)

    SvarSlet
  4. Åh den er blevet jætte-fin! Den bliver søs glad for!
    /Liv

    SvarSlet
  5. Hold nu op en fin idé altså!!! Jeg må også hellere komme i gang med mit julekrea for før vi får os set omkring, så er julen bare ovre os og jeg har ikke nået en disse...
    Vi kan lige så godt starte nu, det gør butikkerne jo også ;)

    SvarSlet
  6. Wow det er blevet godt, den må hun blive vildt glad for da :o)

    SvarSlet
  7. Tak for jeres søde kommentarer!

    Jeg er også selv godt tilfreds med sokken. Så skulle jeg en anden gang falde over en julet skjorte, ja så ryger den med hjem og bliver til en julesok! :o)

    SvarSlet