Loppe-tastisk

Var så heldig at få fat i fribilletter til et stort lokalt indendørs loppemarked. De blev benyttet i formiddags og masser af herligheder fandt hermed vejen til mit værelse. En smuk grøn Cathrineholm Lotus kasserolle, nærmest ikke brugt. En fin gammel Mumifar figur jeg lææææænge har ledt efter til min store sættekasse. Troede den kostede en krig, men jeg slap med en 10'er. Sidst men ikke mindst en fin kagedåse og en Politikens kortspilsbog til søsters pakkekalender. Sammen med min selvkreerede julesok er det lykkedes at snige et genbrugstema ind i kalenderen :o)

12 kommentarer:

  1. hvor er det bare nogle lækre ting - der har du været heldig ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er du god til at finde ting - og til rimelige penge oveni.... Fedt :o)

    SvarSlet
  3. sikke nogen gode fund. Jeg kunne desværre ikke komme forbi igår til loppemarked, er det godt hvert år?

    SvarSlet
  4. Ihh hvor er du altså bare heldig med dine loppefund! Tror det er fordi jeg ikke kender de rigtig gode steder heroppe endnu, at jeg ikke er faldet over de skjulte skatte ;) Rigtig god søndag...

    SvarSlet
  5. Marolle/Marie - det er i Frederiksborgcentret både lørdag og søndag hvert halve år. Jeg synes priserne fra sidste gang til denne gang er steget helt enormt. De fleste ved godt hvad tingene er værd. Så det er egentlig lidt flot at kalde det loppemarked. Men altså, man kan være heldig.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne lopper! :) Er da vild med gryden!!

    SvarSlet
  7. Sikke nogle skønne fund :)
    Der er da bare heller ikke noget bedre end at finde guld på sådanne loppemarkeder.

    SvarSlet
  8. tør jo næsten ikke sige det højt; menjegglemtesguatdervarloppemarked !!!
    min mor sagde dog også at priserne var steget VILDT ! pissegrøn af misundelse på kasserollen...

    SvarSlet
  9. Ej men Rikke dog!! Fy ha! Der sparede du de penge, for din mor har helt ret. Omvendt fandt jeg jo lidt alligevel. Jeg frygter selv den dag det sker for mig, at jeg glemmer et planlagt loppemarked!

    SvarSlet
  10. Hej Helene. Send mig lige din adresse, for du var den første der gættede alle rigtige i "tip en blogger". Tillykke! Kh. Julia

    SvarSlet