Middelfart & blogawards

Så har I mig tilbage. Vendte søndag aften hjem fra to dage som instruktør på et flette-taske-kursus afholdt i Vestfyns Husflidsforening (Middelfart). Jeg var så heldig at få en fin overnatning på hotel Sixtus oven i hatten. Så fra lørdag til søndag boede jeg super naturskønt med havudsigt og lækker morgenbuffet. Måske et job som fuldtids instruktør var sagen ;o) Ej fis. I går og i dag har den stået på skole og projektarbejde, så derfor stilheden de sidste dage. 


Gennem den sidste uge har jeg modtaget et par kreative awards. Tusinde tak til de bloggere, som har sendt den videre i min retning, Nanna og Dorte!! Jeg er super beæret! Omvendt sidder jeg lidt med følelsen af, at jeg er ved at være lidt fyldt op med alt det award-skriveri. Awards er super fede at få og give videre. Men for dem som ikke får, er de ikke så sjove. Samtidig har jeg svært ved delen med udleveringstænkning - at finde sine indre små finurligheder frem, for at dele 10 styks med jer hver gang. Bloggen her er mere ment som en temablog om kreativitet og genbrug, ikke så meget en blog om mig og mit liv. Så jeg vælger at være rigtig kedelig og ikke sende den videre.

1 kommentar:

  1. Tillykke med instruktør-succesen! Det lyder skønt med havudsigt for en enkelt nat. Hvis det blev hverdag, var det sikkert ikke lige så sjovt...
    Fuld forståelse for dét med awards. Det vigtigste er at tage stilling og gøre dét der er rigtigt for hver enkelt!
    /Liv

    SvarSlet