Morgen (jule-) loppe

Nej, ingen morgenbajer her! Jeg har bare været så heldig at finde den rette skjorte på det rette tidspunkt. Eller, jeg så den faktisk forleden dag, men lod den hænge. Min kære søster er vildt med printet, men ikke så vild med genbrugstøj. Så jeg lod den hænge. Hvad søs' tilgengæld er vild med, er julesokker med kalendergaver i. Kom på, at den store skjorte da sagtens kunne forvandles til en fin sok...

Så i skjul af nattens mørke smuttede jeg forbi genbrugsvinduet for at tjekke, at skjorten hang der endnu. Imorges kom den så endelig med hjem. Længe leve genbrug, 25 kroner! Og der er rigeligt stof til en STOR sok. Nu kan "julenissen" altså sagtens sy en julesok til sin elskede lillesøster med hendes ynglings juleprint på. Så mangler jeg bare at få listet genbrugstemaet ind i pakkerne, som nissen og hendes firbenede hjælper (vores hund) får stoppet i sokken.... Den er straks sværere!

3 kommentarer:

  1. Sikke en super god idé. Er spændt på at se resultatet!
    /Liv

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig søster du er :)

    SvarSlet
  3. Tro mig, min søster er en endnu bedre søster :o)

    SvarSlet