Stjerne til vinduet

Det har ind imellem sine fordele at være et rigtig gemme-hoved. Eksempelvis når man sidst på eftermiddagen får lyst til at folde stjerner af silkepapir til vinduerne efter at have set de flotte billeder hos Smilerynker. Hele flere store ark hvidt silkepapir havde jeg heldigvis gemt fra nogle gamle skotøjsæsker, som faktisk også blev forvandlet til paptrofæer. Ja sig ikke, at noget bliver smidt ud her! :o) Nu er lidt papir blevet forvandlet til en simpel stjerne efter denne vejledning.

I den forbindelse vil jeg høre, om nogle af jer derude har erfaringer med Steinerbogen "Magical window stars"? Ud fra beskrivelserne på nettet samt forsiden, ligner det en bog med super mange fede stjernemønstre i!? I så fald må jeg få den tilføjet til ønskelisten.

3 kommentarer:

  1. super flot :)
    tjek da på det lokale bibliotek, så kan du da snuse lidt i bogen inden du køber den :)

    SvarSlet
  2. Jeg troede bogen fandtes på næsten hvert et lokalt bibliotek. Eller måske ikke helt, men så i hvert fald på hver andet. Det viser sig imidlertid, at kun 2 biblioteker i hele landet har bogen. Det ene sted er den udlånt og kan ikke bestilles. Men i Viborg skulle den være ledig. Så jeg håber på, at den snarligt kommer hjem til mig :o)

    SvarSlet
  3. SÅ fin en stjerne :o)

    mangler du bøtter? så kig her:

    http://trinesoehest.blogspot.com/2011/10/jeg-slger.html

    Vh. Vibber

    SvarSlet