En storblomstret drøm

Dynebetræk købt hos Line, hvor billedet også er lånt fra!
Først faldt jeg over det ultimative hovedpudebetræk med store fine blomster. Store fine blomster i de farver jeg aller bedt kan lide. I ved jo bedre end nogen, at denne farvekombination har en særlig plads i retrohjertet mit! Herefter har jagten været gået ind på et matchende dynebetræk. Og det har ikke været let at finde!!


Men i går aftes skete der noget. Line smed 3/4 af et matchende dynebetræk til salg. Jeg frygtede at den sidste 1/4 var klippet ud eller slet ikke var til salg. Men tænk engang betrækket var helt og Line tilbød endda at sælge det hele uden at gemme et stykke til sig selv. Så nu er der smukke sager på vej med posten til mig :o) Hurra!

2 kommentarer:

  1. Jeg håber, det kommer til at gøre stor lykke :)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Heldige dig, kan godt forstå du er glad for det er rigtig fint

    SvarSlet