Fredagsglæde

Så blev det fredag igen. Synes ikke der er længe mellem fredag'ene for tiden. . Fredagsglæden er lige steget en tand efter mit gule/guld fund i genbrug til sølle 15 kroner. Foreløbig står den med mine andre bøtter. På sigt skal jeg have fundet et bedre sted til den. Det er ikke sådan når pladsen er lidt lille til de mange, mange, mange ting til mit fremtidige domicil (o:

I ønskes alle en rigtig dejlig fredag! Jeg vender snuden mod skærmen igen imorgen hvor jeg forhåbentlig har et par billeder af nogle super fine ting at poste!

Vi blogges ved!

3 kommentarer:

  1. Hei på deg, så fine bokser, jeg bare elsker IRA design. Jeg ønsker så gjerne å finne en papirkurv/avvfallsbøtte med Ethel Von Horn design...men jeg har ikke lykkes ennå. Ha en fin helg, hilsen fra Wilhelmines blogg i Norge

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine ting.
    Er specielt vild med den nederste bøtte med
    fuglene.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog
    og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Wilhelmine - en papirskurv/affaldsbøtte vil være et super fund at gøre. Jeg er altid på udkig efter Ira serien med Ethel Von Horn :o)

    SvarSlet