Kom blot an, december!


Årets julekort med grankranse og origami sløjfer er foldet, limet, dekoreret og skrevet. Nu er de fint pakket i kuverter - med julemærker naturligvis. Julekataloger med billeder af gran vælter i disse dage frem. Disse kan man fordel bruges til flet af kranse magen til mine. Ligeledes kan sløjferne foldes efter denne vejledning. Bare en servicemeddelelse! ;o)

Julepynten skulle jeg selv have syet af stoffet jeg fandt her. Men for 1 krone stykket kunne syede kræmmerhuse, julesokker og julekurve i selvsamme slags stof købes i genbrug. Så tillod min dovenskab mig ikke at bruge timer på at få syet et par til julegrenen.

Samtidig fandt jeg to ældre ubrugte flagranker med julehjerter af papir. Heldigvis var limet tørret, så jeg kunne pille snoren ud. Planen er, at nye snore skal sættes i. Men i stedet for at lave en ranke, vil jeg kunne hænge dem op enkeltvis.

Kom blot an december! Jeg er klar :o)

1 kommentar:

  1. Ser skønt ud :) Jeg er også forberedt på december - julestressen er undgået og næsten alle gave indkøb er klaret! :D

    SvarSlet