Nye motiver

 
Så kom der beklageligvis til at gå et par dage uden nye indlæg. Har den store fornøjelse at hygge mig med et skoleprojekt en del timer hver dag, så der er ikke den store tid til kreative udskejelser. Dog er det blevet til disse skønheder. Et H, et D og et S. Der mangler lige et F, så er flokken fuldtallig. De skal i retning af deres nye ejer næste weekend.

Jeg har egentlig aldrig selv tænkt på at flette bogstaver, men det fungerer super fint! Så til jer der indimellem skriver til mig om inspiration til motiver, så er her lidt at gå i gang med (o;

10 kommentarer:

  1. de er så fede, tak for den altid super gode inspirationsside. skal du have mere lilla. Birgitte

    SvarSlet
  2. Hej. Hvor er taskerne med bogstaver superflotte. Jeg har "savnet dig på bloggen", det er ved at være fast hverdag at se om der er noget "man kan stjæle", synes faktisk at det er så spændende at jeg selv har prøvet at fremstille en lille blog om stort og navnlig småt. Kig ind, hvis du har lyst... God søndag

    SvarSlet
  3. Kan man få en vejledning om hvordan man laver de bogstaver
    Super fed ide

    SvarSlet
  4. Birgitte - selv tak. Mange tak for tilbuddet, men jeg har stadig noget lilla tilbage fra sidst. Så jeg klarer mig lidt endnu (o:

    Inge - fin blog du har fået lavet. Fedt at du har fået mod på en sådan en! Jeg har også "savnet jer på bloggen", men mit skoleprojekt har ikke rigtig tilladt det... Men nu er jeg klar igen!!

    Anonym. Jeg gør det, at jeg forinden tegner motivet på ternet papir samt alle rækkerne. På den måde kan jeg hele tiden følge med.

    Jeg tænker, at andre måske kan få gavn af det samme. Så jeg poster et indlæg et af dagene :o)

    SvarSlet
  5. De er vild flotte dine tasker - bliver de nye ejer glade for :o)

    SvarSlet
  6. Ja det er de, det er nogle af de julegaver jeg skal give i år

    SvarSlet
  7. De er meget flotte. Hvad er det for noget plastik du har brugt?

    Venligst
    Susan
    Bruxelles

    SvarSlet
  8. Susan - jeg har brugt forskellige typer af kaffeposer.

    SvarSlet
  9. Er de sorte også kaffeposer? Og er de beklædt med tape eller lignende? Jeg har forsøgt at bruge sort gavepapir og beklæde med bogplast, men der kommer sådan lufthuller - Er det noget du har erfaringer med? Evt. om det vil være bedre med gennemsigtig tape frem for bogplast? :) Synes bare mat bogplast er fed at bruge.
    / Mariane.

    SvarSlet
  10. Jeps, hele baduljen er kaffeposer. De er ikke beklædt med noget, de er bare blanke og matte.

    Jeg synes det er svært at placere bogplast pænt. Bruger selv bred gennemsigtig tape fra Tiger.

    SvarSlet