Opdatering og DIY's på vej...

Så har jeg endelig fået fundet lidt tid til opdatering af siden. Først og fremmest har jeg fået opdateret siden "omtale". Her er altså lidt mere blandet at finde nu, hvis du skulle have lyst til at læse om siden og mig. Du kan også komme til undersiden ved at klikke her.

Samtidig er jeg nået til den konklusion, at der kommer en vejledning på penalhusene. Først havde jeg egentlig bestemt at holde opskriften for mig selv. Bare sådan for at kunne lave noget lidt specielt til min salgsside. Men så fyldte I, kære læsere, min indbakke med spørgsmål til fremgangsmåden. Følgende er ikke en underdrivelse; der kommer dagligt mindst 5 mails med kraftige opfordringer til en DIY! Altså må der ude bag skærmene befinde sig utrolig mange med mod på et nyt fletteprojekt.

Derfor har jeg nu ombestemt mig og besluttet, at jeg laver en vejledning. Den forventes at være på banen inden længe. Dog ikke en super lang og udførlig en som taske- og kurvevejledningen. Vejledningen forudsætter, at man har flettet lidt før eller i hvert fald har sat sig ind i de almindelige fletteteknikker.

3 kommentarer:

  1. Jeg har prøvet at være lidt igang, men jeg er i tvivl om hvordan du har syet lynlåsen i. Så vil glæde mig til en diy :)

    http://frkstubba.blogspot.com/2011/10/taaadaaa.html

    SvarSlet
  2. Hej. Det lyder rigtig super med en vejledning til penalhuset, da det er super flot.... Glæder mig meget til et nyt fletteprojekt. Hilsen og godnat fra Hedensted.

    SvarSlet
  3. Materialerne er fundet frem til et nyt fletteprojekt ;)
    Tak for alle de fede vejledninger, de er så dejlig pædagogiske :D

    SvarSlet