Så har julerierne for alvor gjort deres indtog!

Så fik der sneget sig lidt mere julepynt ind på værelset. Jeg har ellers forsøgt at holde lidt igen, men denne krans skulle jo gerne være klar til decembers begyndelse. Siden jeg så lidt billeder af lignende kranse sidste år, har jeg ville have en selv. Genbrugsbutikkerne har da også budt på lidt julekugler. Men de helt små har jeg dog måtte købe fra nye i år, for at få nok til en krans.

Der er ikke rigtigt noget system. Båndet har jeg bundet på kransen før jeg begyndte at lime noget fast. Herefter er det bare at få gang i limpistolen og derudaf!

17 kommentarer:

  1. Wauuuw, den er altså så flot!!! I love it!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det dog godt ud :)
    Ser frem til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  3. wahaow! den er edermanme flot! Gid jeg dog havde en masse glaskugler, som bare lå og flød. Kan faktisk godt lide kontrasten mellem de blanke og elegante kugler og den rå krans..

    SvarSlet
  4. Den er virkelig bare flot! Altså som i "jeg-bliver-næsten-nødt-til-at-udbryde-WOooaW-flot", samtidig med at den er noget så julet som noget nærmest kan blive!

    SvarSlet
  5. Det ser godt ud med en blanding af store og små kugler:)

    SvarSlet
  6. Den er super flot, har selv en i grå, den er dog købt færdig. ;-P Men flot er den altså alligevel. ;-P Glæder mig til at se din krans når den engang er færdig.

    SvarSlet
  7. sikken flot kranse! hvor bliver den flot!

    SvarSlet
  8. Hej den er bare super flot. Total fed ide. Ha en dejlig aften klem

    SvarSlet
  9. det ser godt ud, har set en del billeder af lignede kranse og det ser så godt ud

    SvarSlet
  10. WOW, hvor er den bare flot!

    SvarSlet
  11. Fed blog

    http://amiarting.wordpress.com/about/

    SvarSlet
  12. Oh, det ser hyggeligt ud! Jeg er også i gang med julingen!

    http://bourbonliving.com/

    SvarSlet
  13. hey igen,,,
    nu er det sådan at jeg har lavet 2 ens bunde den ene uden hul og den anden med hul jeg har ens antal rækker på hver bund men når jeg syr dem sammen så bliver den skæv i kanterne / siderne hvad gør jeg galt? venligst mette

    SvarSlet
  14. Hej Mette. Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med "bund med hul". Men de to halvdele skal du ikke sy sammen med hinanden. Der skal ind dobbelt strimmel (den du bruger som midte i de flade bunde) ind imellem.

    SvarSlet
  15. Helene, den er bare så fin!! jeg har også længe tænkt på at lave sådan en, men jeg ved ikke hvor jeg skal hænge den ??! måske bliver jeg NØDT til at lave en, når jeg ser din færdige :)

    SvarSlet
  16. Jeg har tænkt mig at lave sådan en her som adventskrans. :D Så vil jeg proppe sådan noget spyd ned, hvor der kan sidde lys i. :) Det tænker jeg kunne være fedt. Jeg har nemlig intet sted den kan hænge. :)

    SvarSlet
  17. Fed ide med kransen til advent!

    SvarSlet