Sort på hvidt / efterlysning

Jeg står med et problem en udfordring. Som storesøster vil man gerne kunne give sin dejlige søster lige det hun ønsker sig i julegave. Men den kære søster har forelsket sig i mit patchworktæppe som ses her og her. Var opgaven så bare at sy et magen til - nej, det må kun være sort/hvidt/gråt. Og er der noget jeg ikke ejer, ja så er det stof i disse farver.

Derfor vil jeg høre, om nogle af jer derude ligger inde med sort/hvide/grå stoffer. Jeg ved hun er til Småfolk, Katvig, Marimekko, Graziela og søde/sjove dyr a la flodhestene på billedet. Men jeg er åben for alt. Jeg er virkelig på udebane i farverne her, eller ja nærmere manglen på farver. Lapperne har jeg tænkt skal være 25 x 25 centimeter. 


Jeg betaler selvfølgelig for stof + forsendelse :o) Føl dig fri til at smide en kommentar eller sende en mail til genbrugblirguld(a)hotmail.com

15 kommentarer:

  1. Hej Helene

    Jeg har da netop erhvervet de sorte Graziela hjerter - den lille udgave - sig til, hvis det er noget?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hun må da selv indsamle materiale når nu lille skid er så krævede.. Skal nok se efter om vi har noget her hjemme.. Hils omkring dig.. Knus store skid

    SvarSlet
  3. Jeg har noget forskelligt sort og hvidt stof, bla noget sort med hvide elefanter på.... sig til hvis du ønsker at se et billede af det jeg har, så mailer jeg det til dig..
    smil fra Tina

    SvarSlet
  4. jeg har noget fint hvidt med sorte blomster - flere slags. Kan lige sende dig nogle billeder i morgen

    SvarSlet
  5. Jeg har lidt sort/hvis katvig..

    SvarSlet
  6. Mette - du får lige en mail :o)

    Tina - jeg vil rigtig gerne se billeder. Jeg har forsøgt at finde din mailadresse på din blog, men uden held. Kan jeg få dig til at sende mig en mail?

    Stinne - jeg vil meget gerne se billeder :o)

    Helle - jeg har sendt dig en mail!

    SvarSlet
  7. Jeg har noget sort stof med køer på. Ikke enkeltstående som flodhestene - mere som et fotografi med en masse køer samlet i flok..
    Sig til :)

    SvarSlet
  8. Jeg har noget med striber i sort/hvid. Både smalle og brede, sort med hvide prikker, sort med noget hvidt tapetmønster og hvidt med lidt grafisk sort mønster. Kunne noget af det måske bruges? :o)

    SvarSlet
  9. Merete & Julia - har sendt en mail :o)

    SvarSlet
  10. Jeg har noget med sorte elefanter (Vist ikke vintage)

    Det må du gerne få :o)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  11. Kender ALT til sådan én udfordring. Fik bestilling på mine ugeler kun i sort, hvid og sølv. Men bad altså kunden om selv at finde stof, for jeg ejer heller intet i de nuancer :)
    Tror bare ikke det inspirerer mig. Men jeg glæder mig til at se hvad du får tryllet frem :)
    kh

    SvarSlet
  12. Binemor - det lyder virkelig som en smart ide. Bruger den også selv, hvis en kunde vil have en taske i et meget specifikt materiale, som jeg ikke kan skaffe. Det plejer at gå fint.

    Hvad angår sagen her, tør jeg ikke bede min søster om selv at finde stof. Så får jeg med garanti alt muligt mærkeligt eller et stort stykke ens stof, som jeg ikke kan bruge.

    Så jeg forsøgte her og nøj det ser ud til at lykkedes godt. Det er jeg simpelthen så glad for :o)

    SvarSlet
  13. Jeg har noget hvidt med sorte prikker og noget sort med hvide blomster, hvis det kunne være noget?
    Kh Line

    SvarSlet
  14. Hvor er du smart, jeg har stået i samme problematik, jeg har bare ikke kunnet finde lige det jeg ville ha´ - og nu har fundet på noget helt andet, så måske var det godt jeg ikke "bare" fandt det straks.

    SvarSlet
  15. Service info : så børne dyne betræk i hvidt med sorte ( køer ?) i genbrug, hvor du købte dine kopper. På 2. Hylde i børnehjørnet ;)
    Har måske en rest sort/hvid marimekko. hvis jeg har, får du besked. Go lørdag fra fru sommer

    SvarSlet