Udstikkere.dk

Så sent som i går eftermiddags stod jeg og kiggede på et net med blandede udstikkere i den lokale isenkram. I pakken var den fineste udstikker formet som en elg. Men de andre udstikkere var mildest talt super kedelige. Jeg ved bare, at jeg aldrig vil få brugt andet end elgen, hvis jeg købte pakken. På den måde er intet jo sparret!

Så var det jeg hos Susi så noget virkelig smart. Den svenske side Formina.se, hvor man køber udstikkere enkeltvis, er kommet i en dansk udgave. Så på udstikkere.dk kan man altså nøjes med at købe dem man egentlig synes om og tiltænker at bruge. Hermed slipper man for resten af de kedelige udstikkere i pakkerne. I mine øjne et super fint koncept! Mon ikke konceptet her er med til at forhindre en del spild!?

Jeg har ikke fået noget for at skrive indlægget her. Synes bare konceptet var vær at anbefale! (o:

3 kommentarer:

  1. Super godt tip, og koncept. Jeg bliver simpelthen også så møjuinteresseret i de der samlepakker hvor der er en masse kedelige og én enkelt ting man kan bruge til noget. Super godt!

    SvarSlet
  2. Tusind tak for tippet med udstikkerne :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er der mange fine imellem. Siden er bogmærket til næste gang, jeg mangler bagegrej.

    SvarSlet