Brug låget!

20 låg = et ophæng. Spis løs! :o)


Ben & Jerry låg uden kant.
Ophæng af Ben & Jerry låg fra isbøtterne
Nu man har belemret sin og andres mave med Ben & Jerry is for at få isbøtter til en lampe som den ovenfor, kan man jo lige så godt anvende lågene også, ikke? Søster fandt på, at jeg kunne fremstille et stort ophæng matchende min lampe.

Ophænger er fremstillet på præcis samme måde som de små ophæng jeg har vist tidligere. Eneste for skel er, at limen brugt til isophænget er en del kraftigere.

13 kommentarer:

  1. uhhh hvor fin men tænker også at det kan være lidt fARLIGT da man hele tiden bliver mindet om de lækre lækre is og måske derfor så kommer ubevidst til at købe dem:O)

    SvarSlet
  2. ej hvor er det bare fint :D tror da li jeg må spørger min søster om vi ikk skulle spise noget is når hun kommer hjem :D mums

    tror også den kan være færlig at have for man får jo lyst til det :D

    SvarSlet
  3. Sikke en fantastisk idé! Frygter dog bare, at jeg konstant vil blive sulten efter is hvis jeg laver så'en én og hænger den op på mit værelse. :P
    Men rigtig god idé!!!

    www.thecreativemuslimah.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Håber forresten at det er OK at jeg deler disse vildt inspirerende billeder på min blog?? :)

    SvarSlet
  5. The Creative Muslimah - selvfølgelig må du vise billeder frem :o) Jeg har faktisk stort set ikke rørt Ben & Jerry siden lampen jeg lavede...

    SvarSlet
  6. For en fantastisk ide! Får lyst å lage noe av frokostblandingspakkene mine. :)))

    SvarSlet
  7. Haha du er da genial, rigtig fed ide!

    Jeg plejer også at lave backup's, men jeg måtte kun bruge PS en gang mere før det udløb, derfor skyndte jeg mig igennem det..

    Og ja, der kommer ikke nogen diskussion på de tegninger, som vi vælger, da vi åbenbart har samme smag i sidste ende :P.

    Dig og din familie må også have en rigtig god jul og et godt nytår!

    mvh

    Martin

    SvarSlet
  8. Nu får jeg helt lyst til brownie is :-D rigtigt flot lavet

    SvarSlet
  9. Jeg beundrer altid dine kreationer i pap (og alle de andre for den sags skyld!), men når jeg har kigget på de flotte billeder og fået inspiration til at lave noget selv, har jeg altid haft problemer med at finde lim der holder det ordentligt sammen, er der en du kan anbefale? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I landets Super Brugser har de en speciel slags kontaktlim. Den er altid at finde ved papirsvarerne. Har ikke en lige ved hånden, så kan ikke tjekke navnet, men den er sort, grå og hvid udenpå. Den har holdt upåklageligt ifm denne sag.

      Ellers bruger jeg gerne limpistoler og dertilhørende lim.

      Slet