Fødselsdag / runde tal

Så er der blevet bagt kokoskager til den store guldmedalje. De inderholder rigeligt med smør - derfor en tanke til de stakkels nordmænd som må undvære. Kagerne skal bruges til min 20 års fødselsdag på fredag. Eller nogle af kagerne skal også bruges torsdag. Jeg tillader mig at holde et par dage blog-fri i samme anledning!

Samtidig nærmer antallet af faste læsere sig de 800. Præcis 797 siger tælleren, mens jeg skriver dette indlæg. Jeg har stadig ikke forstået, at så mange af jer har lyst til at følge med. Og tilmed har jeg endnu flere følgere, som  ikke er registrerede. Tusinde tak til hver og en af jer. Tiden er desværre ikke til at skrive knap 800 personlige takkekort til jer. Så I må altså nøjes med denne samlede tak! Men at blogge vil bestemt ikke være det samme uden en masse dejlige følgere som kommenterer, mailer, inspirerer og til tider overrasker!

Så rigtig mange tak! Og på genblog søndag :o)


16 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg er glad for din blog, her har jeg lært både at flette tasker, lave karton-punge og hækle kager!
    Ønsker dig alt godt fremover

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen på fredag.
    Håber du får en rigtig hyggelig dag med mange søde gæster og kreative gaver.....

    SvarSlet
  3. Stort tillykke herfra også. Jeg kunne ikke undvære din dejlige blog :o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med dagen på fredag. Det er en dejlig inspirerende side du har. Jeg tænkte om du måske har lyst til at dele opskriften på kagerne med os?

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen på fredag ;-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med føs´dagen - lækre kokoskager :-)
    Jeg er imponeret over din inspirerende blog, så hver og én læser er fuldt fortjent :-)

    SvarSlet
  7. Kære Helene!

    Et stort og hjerteligt TIL LYKKE med fødselsdagen ønsker Simon og mormor, som stadig kun er nået til at tømme slikposerne :-)
    En god dag med alt det bedste fra
    Elsebeth i Kerteminde

    SvarSlet
  8. tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet
  9. Hjertelig tillykke med de 20 år! Nu har jeg efterhånden fulgt din blog i adskillige måneder, først som passiv men imponeret tilskuer, og NU er jeg sprunget ud som plastikfletter. Jeg har kastet mig over penalhuset, jeg har flettet de to kurvebunde og skal nu have dem sat sammen med et par ringe. Er begyndt at plage mine omgivelser om chipsposer, slikemballage, pastaposer mm. så jeg kan komme videre. En stor tak fordi du fik mig igang, jeg synes virkelig det er sjovt.

    Mange hilsener
    Susan
    Bruxelles

    SvarSlet
  10. tillykke med fødselsdagen imorgen :)
    og vi ses jo snart :)

    SvarSlet
  11. Tak for alle jeres fødselsdagshilsner og tillykke'r. Og hvad sker der lige for, at jeg har fået 13 faste læsere mere så hurtigt!? Vildt!

    Opskriften på kokosmuffins kommer her (der er til cirka 40 stykker pr. opskrift. Men man kan jo bare halvere :o)

    200 gram hakket mørk chokolade
    500 gram kokos
    200 gram mel
    6 æg
    250 gram smør
    560 gram sukker

    Hakket chokolade, mel og kokos blandet sammen i en skål. Æg og sukker blandes i en anden skål. De to skåles indhold blandes sammen. Til sidst smeltes smøren og hældes i dejen. Herefter er det bare at fordele dejen i små papirsforme.

    Muffinsne bages ved 200 grader i 10-12 minutter.

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med dagen- er sikker på du fejrer det i godt selskab :-) og vi venter spændt på lidt fotodokumentation af at kagerne virkelig blev spist - eller noget...

    SvarSlet
  13. Hej Helene!
    Vill bara berätta att du även har en Svensk läsare. Jag går gärna in på din hemsida för att hitta insperation och information. Har bland annat gjort kartongpungar.
    Hur jag hittade dig? Genom en dansk kompis som hittade din sida när hon ville fläta en väska (taske).
    Tack för alla insperation och stort grattis till dig på din 20-årsdag!!
    Kram Jenny i Sala, Sverige

    SvarSlet
  14. Tillykke med fødselsdagen :)
    Hilsner fra Mille :)

    SvarSlet
  15. Hej Helene.

    Har du fået fat på juleløber/juledug?
    Hvis ikke, vil jeg gerne kigge i genbrugsbutikkerne her i byen ( Brande ), som jo er der det hele startede for Sjödahl.


    OG hjertelig tillykke med de 20 år. Uha du har mange gode år foran dig. Håber din dag bliver fyldt med forkælelse.

    Hilsen Tove

    SvarSlet
  16. Tove. Hvor er det sødt af dig. Nej, jeg har ikke fundet den endnu, desværre. Du må rigtig rigtig gerne kigge - og så i Brande. Der er sandsynligheden måske lidt større. Jeg krydser fingre!

    Og igen tak! :o)

    SvarSlet