Færdig bestilling!

Så blev den sidste store bestilling inden jul færdig. 6 flettede tasker med hver sit bogstav på forsiden. Den sølv taske med S har dog også et fint lille hjerte på bagsiden. Nu mangler der bare lynlåsen i to af taskerne!


Jeg modtager bestilling på lignende tasker. Taskerne måler 18 x 12 centimeter. Prisen pr. styk er 150,- + porto for tasker med bogstav på den ene side. Skal der motiver på begge sider er prisen 200,- + porto. Jeg kan dog ikke nå at have dem færdig inden jul.

4 kommentarer:

  1. Hold da op et arbejde.... Superflotte og personlige. Heldige asner, dem som skal have taskerne....

    SvarSlet
  2. Super flot :D kunne godt tænke mig og se et M hvis man kunne det

    SvarSlet
  3. Hej Helene
    De er bare super flotte - ville så gerne købe en til min datter Julie - i sort med sølv "J" - men kan det ikke nås inden jul???
    Håber det kan-
    Tlf. 21444485
    Mvh
    Camilla Rossen

    SvarSlet
  4. Anonyme 1 - Et M vil man godt kunne lave :o)

    Camilla - Kan jeg ikke lokke dig til at sende mig en mail: genbrugblirguld(a)hotmail.com. Så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

    SvarSlet