Julekrans, tjek!

Så var der endelig samlet røde julekugler nok. Sent i går aftes blev de sidste limet på kransen. Jeg burde måske havde ventet til imorges, for jeg var virkelig træt. Det gik ud over venstre pegefinger som nu er pakket godt ind i plaster. Fik lige forsøgt at lime den med ind i herlighederne. Det er dumt med super varm lim fra en limpistol!

Så noget har jeg også lært undervejs i projektet :o)

Har du selv mod på en julekrans, er det lige tidspunktet at gå i gang. Genbrugsbutikkerne bugner af julekugler i regnbuens farver. Her i området koster de ikke mere end omkring 1-2 kroner stykket for de store. De små er nærmest gratis. Er du ikke til genbrug kan du glæde dig over, at samtlige supermarkeder også er lagerførende.

11 kommentarer:

  1. Den er virkelig pæn! :)
    Men ja, kender det alt for godt, man skal ikke udforske sine kreative evner alt for sent om aftenen :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  2. Den er bare sindssyg flot! :)

    SvarSlet
  3. Den er blevet rigtig fin! Sådan! Men du sov sikkert meget meget bedre, ved at du fik den lavet færdig selvom du var søvnig.

    SvarSlet
  4. Mange tak for de fine ord!

    Julie - der er faktisk tit ud på de sene timer, at jeg får lavet/tænkt mest. Dog burde jeg have vist, at jeg var for træt i går. Mine øjne må have lignet sprækker. Altså indtik jeg fik smurt min finger ind i varm lim!

    Dittemusen - Ja, jeg sov nemlig meget bedre, efter at samtlige julekugler var limet sammen og ikke lå strøet ud over skrivebordet.

    Jeg skulle bare lige falde i søvn først. Det krævede lidt tid pga. den dunkende finger.

    SvarSlet
  5. hvilken slags krans har du limet den på. Og kan du nævne adressen på nogle gode genbrugsbutikker i området?

    SvarSlet
  6. Anonyme. Tænker du på Nordsjælland?

    Der findes 4 gode butikker i Hillerød. Alle i forbindelse med gågaden. Der kommer jeg selv mest.

    SvarSlet
  7. Kanon fin og lige til årstiden;O) er også blevet nysgerrig på hvilken krans du kar limet på?? en flamingo en???

    SvarSlet
  8. Jeg har brugt en halmkrans som udgangspunkt. Den var tilpas ujævn til, at limen kunne fæstne godt.

    SvarSlet