... kan du få, for 1 krone!

Var i en stor genbrugsbutik forleden, som jeg ikke kommer så tit i. Her kunne man få 4 stykker julepynt for 1 krone! Noget af pynten var tilmed helt gratis. Det var flot julepynt i mine øjne. Hapsede selv 4 træklokker til min lille samling. Så det man siger med, at man ikke får meget for en krone mere. Det holder altså heller ikke denne gang!

Wiinblad platten er en foræring. Synes virkelig den er fin. Især detaljen med rævehuen og den fine hat. Den anden lille blå platte er utrolig lille men super fin. Den hænger nu over sættekassen :o)


5 kommentarer:

  1. Hej Helene. Faldt lige over dit indlæg på en anden blok. Jeg tror den lille platte er et kuvert askebæger. Jeg har selv 4 stk , og de er fra mit barndomshjem, og dengang røg alle jo.Det er meget fine ting du har lavet. Vh Sonja

    SvarSlet
  2. Hej Sonja. Det giver god mening! Størrelsen passer også lige til formålet :o)

    SvarSlet
  3. Hej Helene...

    Wiinblad tingen er vist ikke en platte, men en af 12 i sådan et månedssæt... Min mor har alle 12 i sort... De er rigtig søde og det yndige par fortæller historien om en kærlighedshistorie gennem 12 måneder, hvor de mødes i januar, Bliver gift, hun bliver gravid og føder i december... sød historie...

    SvarSlet
  4. Mette - ja, historien er rigtig sød, og godt illustreret også! Har også december.

    Men hvis de ikke kaldes platter, hvad kaldes de så?

    SvarSlet
  5. Hej Helena. måtte lige ind og kigge igen i dag.Jeg ville kalde den en platte, for der er hul i . Min veninde har dem også , hun bruger dem som smørbrik. h. sonja

    SvarSlet