Krydderibøtterne fra Erik Kold

Et lille smugkig på min stadig voksende samling af Erik Kold krydderibøtter. Et par af jer har skrevet og spurgt, om jeg ikke ville vise samlingen frem. Det gør jeg gerne :o)

Helene 17 styks er det blevet til. Alle undtagen en med strø indeni. Jeg er nået dertil, hvor jeg godt kan lade hvide og brune bøtter være i fred på markeder. Røde og orange bøtter plejer at være en kamp at lade stå. Gule, grønne og blå bøtter har jeg en aftale med mig selv om, at jeg gerne må købe, hvis jeg skulle finde dem til en okay pris.


I forhold til da jeg startede samlingen, synes jeg krydderibøtterne er blevet nemmere og nemmere at finde. Dette gælder både på nettet og på loppemarkeder. De fleste bøtter har jeg selv købt på Den Blå Avis, Mettesofie.dk og Gul & Gratis.





5 kommentarer:

  1. Man bliver jo helt misundelig!

    SvarSlet
  2. Anna - tak! :o) Jeg er også selv utrolig glad for den. Også de historier der ligger i hver af bøtterne. Nogle har jeg måtte slås for på loppemarkeder mens jeg har fået andre forærende eller købt for sølle 2 kroner.

    Barbara - Selvom jeg har samlingen her, må jeg indrømme, at jeg også sagtens selv kan blive misundelig, når jeg ser andres Erik Kold krydderibøtter. Beklageligvis ;o)

    SvarSlet
  3. Troede også jeg havde nået mit limit, men kunne ikke lade de 5 styks stå som jeg mødte i dag ;)

    SvarSlet
  4. Det med ikke at kunne lade bøtter stå kender jeg kun alt for godt. Hvilke typer af bøtter stødte du på? :o)

    SvarSlet