Lørdag i godt selskab

Papirophæng, smuk æske fra Rie Elise Larsen og godt med krearod på bordet!!

Mere krearod og lækre økologiske drikkevarer sponsoreret af Søbogaard.
Bemærk lige fidusen med min højt elskede trommestik fra Nephews koncert i Finland sidste år!!
Julestjerne undervejs i det fineste bånd fra Rie Elise Larsen




Beklager stilheden herinde. På bloggen er så også det eneste sted, hvor der har været stille. Det var overhovedet ikke stille hos Marie i går, lørdag. Sammen med Anne-Mette, Anna, Camilla, Tina, Sofie, Julie fik jeg tiltusket mig en plads til kreativ / hygge / snakke eftermiddag hos Marie. Der blev klippet, klistret, spist lækkerier, broderet, formet ler, foldet lampeskærme og meget andet!

Jeg fik selv lavet en del ophæng af REL papir, gavepapir og gamle kuverter ved hjælp af disse to super gode gratis opskrifter. Her til runde papirbolde og her til de mere blomsterformede ophæng. Rie Elise Larsen havde været så søde at sponsorerer en del super dekorative papirark samt små fine æsker, klistermærker og super fint bånd. Så der var rigeligt at kreere af!

Anna fik foldet en super flot pink/hvid lampeskærm af mens Anne-Mette og Tina fik foldet de fineste juletræer påklæbet manillamærker. Marsking tape samt manillamærker var sponsoreret af Picturing The World.

Tak til Søbogaard, Rie Elise Larse og Picturing The World. Tusinde tak til Marie for et super initiativ. Og tak til Anne-Mette, Anna, Camilla, Tina, Sofie, Julie som gjorde det til en super hyggelig eftermiddag. Der kan ses flere billeder på de forskellige blogs!

13 kommentarer:

  1. hvor har du fået det musselmalede papir fra...?
    hop gerne forbi min blog og se mine papirkugler også...

    kh
    Simone

    SvarSlet
  2. Lyder hyggeligt! Gid mine veninder var så kreative, at de ville lave sådan noget sammen med mig(: Det kan blive kedeligt i længden at sidde med det selv xD
    Okay, jeg har et problem, som jeg virkelig håber du kan forklare for mig: Når man har bunden på en kurv, er hjørnerne jo bredere en bare en 'tak', så hvordan sy'er man ringene på der? Jeg syntes ikke, jeg kan finde det i din kurve diy? Vil meget gerne have hjælp, for det er en julegave(;

    SvarSlet
  3. Simone - Jeg har brugt to slags musselmalet papir. Papiret med det røde mønster er Bahnes julegavepapir fra i år. Papiret med sølvmønster der igen Bahnes gavepapir, men fra sidste år.

    Hvis du køber gaver i Bahne pakker de det ind i det røde papir. Det er vist en standart landet over. Jeg var så heldig at få fødselsdagsgaver derfra :o)


    Anonym - selvfølgelig vil jeg forsøge hjælpe dig! Julegaven skulle jo gerne blive færdig :o)

    Du tager et hjørne på kurvebunden, som er bredere end "en tak", som du beskriver. Sådan et hjørne folder du nærmest rundt om en tak på den første ring du syer på.

    Giver det stadig ikke mening, så skriv endelig en mail. Så må jeg lige lave en tegning til dig!

    SvarSlet
  4. Hej Helene,

    Tak for en super hyggelig dag. Du var godt nok produktiv med hele fem super flotte kugler. Jeg var virkelig imponeret over, at du kunne samle dem så små:-)

    Cool trommestik - sikke et minde fra koncerten.

    Håber vi kan gentage succesen en gang til foråret som Marie bedyrede.

    Glædelig jul.

    Kram Anne-Mette

    SvarSlet
  5. Selv tak for en dejlig dag og tak igen for din indsats med papir og bånd - det var bare så fint :)
    Synes os, det var sjovt at få sat ansigt på især dig og marie, som jeg jo har fulgt med stor interesse :)

    SvarSlet
  6. Hej Helene.

    Tak for svar. Tror jeg vil tage forbi den nærmeste Bahne i morgen eftermiddag og se om de sælger ud af gavepapiret. Har nemlig allerede overstået mine juleindkøb. Men kan være jeg er heldig.

    kh
    Simone

    SvarSlet
  7. ak ak... jeg var ikke heldig med papiret...

    SvarSlet
  8. Køb en gave til dig selv og få den pakket ind?^^ :D

    SvarSlet
  9. Simone - super ærgerligt! Ja, som Anonym skriver. Køb noget til dig selv og få det pakket ind. Du kan jo eventuelt bytte det senere!?

    Ellers må du høre familie og venner, om de ikke kan gemme papiret, hvis det er fra Bahne. Det praktiserer jeg selv, idet jeg endnu ikke har så meget af papiret.

    SvarSlet
  10. Hej igen...

    Ja, det ville være en smart måde at få papiret, desværre pakkede de heller ikke ind i dette papir, men noget med mønster ala netstrømper, så nu har jeg sat mine få bloggere, samt facebook-venner på jagt...

    kram
    Simone

    SvarSlet
  11. Hej Helene, tak for en hyggelig dag i lørdags, dejligt at få sat ansigt på din blog, som jeg har fuldt i lang tid.
    Knus Camilla

    SvarSlet
  12. tak for i lørdags, det var bare så hyggeligt! håber vi kan gøre det igen.
    Jeg skal nok lige sige til, hvornår jeg kommer forbi din postkasse :)

    SvarSlet