Musselmalet servicemeddelelse

En lille servicemeddelelse til de musselinteresserede læsere. Som jeg skrev sidste år ved samme tid, brugte Bahne sidste år til jul gavepapiret ovenfor til  indpakning. Hvidt kraftigt papir med gråt/sølv Musselprint. Igen i år har de valgt det samme print. Denne gang dog i rødt. Den anden side af papiret har grønne, guld og røde trommer. Så ved du, hvad du skal kigge efter under juletræet! (Så kan man jo altid bruge det som undskyldning til at studere gaverne under træet nøje på forhånd!)


Jeg har selv gemt papiret med rødt print fra min ene fødselsdagsgave ligesom jeg har gemt en masse sølv print fra sidste år. Papiret er super fint at bruge til eksempelvis papirsophæng, som jeg viste frem forleden.




8 kommentarer:

  1. Sikke fine papirs ophæng. Det var da værd at huske på med det gavepapir :-)

    SvarSlet
  2. gid jeg kom i nærheden af sådan noget smukt gavepapir *suk*

    og glædelig jul synes din blog er så hyggelig og inspirerende :)

    SvarSlet
  3. Jeg har faktisk lavet en pung alla dit penalhus (jeg lavede den før du lagde DIY'en ud, derfor var den lidt eksperimenterende), af 2 hele ruller af muselpapiret i hvidt og sølv. Den blev faktisk rigtig fin! :)
    www.forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine altså :)

    SvarSlet
  5. Kan du ikke give en guide til hvordan du folder disse "julekugler" ?

    SvarSlet
  6. Anonym - i alle mine andre indlæg om kuglerne har jeg linket til super gode vejledninger som jeg selv har brugt. Føler ikke der er grund til, at jeg selv laver en vejledning, når de to allerede er lavet :o)

    SvarSlet
  7. Hej Helene!
    Kigger rigtig meget på din blog.
    Prøver at lave sådan en taske af chipsposer, men det lykkedes ikke rigtigt. Har lavet ringene, men fårstår ikke hvordan jeg sætter dem sammen, og hvordan man laver bunden.
    Men, det jeg ville spørge om: Hvor har du lagt et link til disse kugler? De er godt nok flotte!
    Tusind tak for alle dine gode idéer.

    SvarSlet
  8. Vejledningen til de runde ophæng er her: http://jane.walkerillustration.com/web_paper_ball_ornaments.htm

    Mens vejledningen til de blomsterformede er her: http://howaboutorange.blogspot.com/2011/11/how-to-make-3d-paper-ball-ornaments.html

    SvarSlet