Nyt projekt

Så har jeg fået gang i fletteriet igen. Denne gang igen i grønne farver ligesom da jeg flettede tasken her (klik). Dette projekt i små tern er bare en del større end hvad jeg hidtil har flettet. Og der skal bruges rigeligt med, ikke smør, men grønt plastik!


Er der i den forbindelse nogle af jer derude bag skærmene som ligger inde med overskydende grønt plastik, hører jeg der meget gerne. Indtil nu har jeg brugt kaffeposer, chipsposer og slikposer. Alt har mere eller mindre interesse. Det må bare ikke være for tyndt igen :o) Jeg skal selvfølgelig nok dække porto!

10 kommentarer:

  1. Hej

    Hvor mange kaffeposer skal der til for at lave sådan en taske?
    For jeg samler kaffehusets økologisk kaffeposer.
    Jeg vil gerne sende dem, jeg har i overskud.
    Godt Nytår

    SvarSlet
  2. Hej. Jeg lover at lede lageret i gennem. :)

    Kan du mon afsløre hvad det større projekt er?

    Bente

    SvarSlet
  3. Hej begge.

    Jeg vil godt skrive hvad projektet er her i en kommentar, men det kommer ikke 'up front' på bloggen. Det er en gave og modtageren kunne finde på at ramme forsiden.

    Jeg fletter på en stor taske magen til den røde jeg i sin tid flettede med brede røde hanke. Denne taske er dog - sjovt nok - grøn men også flettet af små tern.


    Helle Malene - tasken er jo af mange forskellige grønne poser, så alt fra en pose og opefter har interesse. Selvfølgelig til en hvis grænse. Men bare dem du kan undvære vil være fint.

    SvarSlet
  4. Hvad med Super Best plastikposer ???

    SvarSlet
  5. Inge - jeg har forsøgt mig med plastikposer, men de er for tynde sammenholdt med de andre materialer jeg har flettet ind imellem.

    SvarSlet
  6. Hej Helene.

    Jeg har en sort affaldspose fyldt med grø'nne poser, sender i løbet af nogle dage. Du får lige lidt lilla med i pakken.

    Birgitte

    SvarSlet
  7. Ih altså - hvor ser den ud til at blive fed i de grønne nuancer! Love it!

    SvarSlet
  8. har du modtaget pakken med grønt og lilla

    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak! Jeg har også sendt en mail til: byhassing(a)gmail.com :o)

      Slet