Søsters ønsketæppe

Så blev søsters 2,5 x 1,5 meter store julegave færdig. Et styks sort/hvidt sengetæppe med tyndt pladevat så det også kan bruges til slumretæppe. Hele 60 lapper af 25 x 25 centimeter er blevet brugt. Spørg lige om det var svært at styre gennem symaskinen!? Efter at have sprættet kantbåndet af en gang og syet det på igen, er jeg egentlig ganske godt tilfreds! :o)

Ovenfor ses et meget lille udsnit af tæppet. Sorry for kvaliteten - lyset ville ikke lige som jeg ville. Ligeledes ligner det, at Marimekkofirkanten er skæv. Det er heldigvis bare synsbedrag! Jeg har beklageligvis ikke lige et stort nok sted at folde det ud og tage billede.

Men igen mange tak til de af jer, som har hjulpet med stof!!!

12 kommentarer:

  1. Det er virkelig flot :) Og dejligt at se noget som "bare" er sort/hvid.

    Rigtig god weekend

    vh
    Louise

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet flot :o)

    SvarSlet
  3. Hold da op det er flot, hun er heldig din søster at hun har dig

    SvarSlet
  4. Hvor er det superflot..... sikke en julegave med varme tanker at kunne give væk.

    SvarSlet
  5. Det er altså bare flot! Det bliver jeg NØDT til at prøve engang! :D

    xoxo Malene

    SvarSlet
  6. Super fint - håber din søs bliver glad for det :o)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  7. Kanon flot tæppe... er lidt misundelig

    SvarSlet
  8. Det er rigtig flot, og nu ved jeg at den str. Tæppe kan være i symaskinen ....så bare igang med mig....

    SvarSlet
  9. Jeg elsker det tæppe :D ..
    - Du ligger vel ikke inde med stofrester herfra? Jeg vil igang med at sy en toilettaske nemlig, og synes de er skønne de motiver du har brugt :) ..
    Jeg har linket til din blog fra min blog, du kan jo tage et kig :) ..
    http://frkstubba.blogspot.com/2012/01/jeg-sger-stof.html

    SvarSlet
  10. Som svar til mail om tæppet:
    Haha, nu kan jeg da se at jeg har set det før, men flot det er det, - det er meget mere mig end dit eget meget farverige, - ikke at det ikke er flot, bare at det her rammer MIN stil farvemæssigt
    Tror du vil elske mit tøj i dag diverse meget farverige bluser og tørklæder (og sokker) i diverse orange farver - lige i overkanten efetr min smag , hahaha

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg beundrer dem der bruger mange farver i deres påklædning. Jeg forsøger tit selv men vender tit tilbage til sort, hvid, grå og jordfarver.

      Slet