Farum tur/retur

Stof fundet hos Spejdernes Genbrug i Farum. 1 meter af de to ternede samt 2 meter af det lyseblå blomstrede stof.

Dagens scoop. 2 ældre juletræsophæng og en fugle på klemme. Alle i glas.

Selvom vejret ikke ligefrem har indbudt til det, har jeg fået kæmpet mig vej til Spejdernes Genbrug i Farum. Jeg fik heldigvis kørelejlighed! BONUS! Jeg troede ellers at det helt igennem fantastiske vejr ville holde folk væk... men jeg tog fejl! Jeg har aldrig oplevet så mange loppeglade mennesker samlet før. Måske har jeg gået direkte forbi de første 10 skatte - men uden at se dem. Det var hverken til at komme frem eller tilbage.

Alligevel røg der lidt godter med hjem. 2 meter lækkert ternet stof med de fineste blomster. Helt nyt i 2 forskellige farvekombinationer. Herudover 2 meter lækkert "håndklædestof", hvad mon man kalder det? Igen helt nyt. Herudover de smukkeste tre gamle juletræsophæng i glas. Alt i alt 95 kroner...

... som min farmor altid siger; "man skal op i de priser, før man kan få noget ordenligt" :o)

6 kommentarer:

  1. wauw du har jo fundet guld!! Tillykke med det :-)

    SvarSlet
  2. lækre fund. Synes, det 'håndklædestof' er rigtig fint især :)

    SvarSlet
  3. min datter fandt også lidt guld i farum i dag. og hun lod også noget guld stå. det håber jeg så stadig er der i næste måned ? god lørdag aften...

    SvarSlet
  4. ps. håndklædestoffet er vel frotté ?

    SvarSlet
  5. Hvis det var en/flere specifikke ting, som Nanna ikke fik med hjem til dig, håber jeg da for dig, at de står der først i januar. Det er sørme da lang tid du skal gå og håbe på, at de er der.

    Ja! Det var frotté det hed. Dagens aha-oplevelse! Tak, Rikke :o)

    Og god lørdag til dig også.

    SvarSlet
  6. Sikke flotte stoffer. Jeg sidder lige netop i Farum i dag hos min datter men vi har i stedet været til Loppemarked i Forum. Det er godt nok stort.
    Vidste ikke Spejderne havde loppemarked i dag...

    SvarSlet