Tepose til/fra kort

Så er alle teposerne endelig blevet klippet op og sorteret. Nu er der orden på sagerne, som jeg bedst kan lide det. Jeg fik flere forespørgsler på flettede til/fra kort, da jeg i sin tid lavede min vejledning. Du finder vejledningen ude til højre på siden. Dengang havde jeg ikke lige tiden til at flette dem, men det har jeg nu! Men der der mon interesse for sådanne færdiglavede kort og hvad mon prisen skal være på sådanne?

Jeg når selvfølgelig ikke at lave nogle inden jul. Men jeg tænker, at de også vil være super flotte til at sætte på gaver efter jul. Jeg tænkte på at sælge dem i pakker af 3. Men måske er det bedre, hvis de kan købes enkeltvis? Hvad siger I?

5 kommentarer:

  1. De er utrolige smukke. Hvad de skal koste? ja det er altid svært at sætte pris på, da tiden er svær at indregne.
    Men 3 stk til 25-30 kr??

    SvarSlet
  2. Hold da op, tænk at du er så dygtigt :) Det er jo helt vildt flot!

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte!
    Imponerende med alle de teposer du har samlet.
    Jeg har flettet nogle tasker efter din DIY.
    Det kunne være jeg skulle prøve disse :)
    Tak for din store inspiration :)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. De er super fine... Jeg syns det er svært at prissætte... egentlig burde de vel koste ca. 16 kr. stk. men det er der nok ikke mange der vil betale så 3 for 25 som Helle siger tror jeg er et godt bud.

    SvarSlet
  5. Tak for jeres bud. Jeg er selv med på 3 for 25.

    Har planer om at få foldet lidt forskelligt hen over jul og nytår :o)

    SvarSlet