Top 5 mest læste indlæg i 2011!

Her på en af årets sidste dage vil jeg ligesom sidste år belemre jer med et gensyn af de 5 mest læste indlæg i det forgangne år, 2011. I år har jeg slået alle rekorder hvad angår både antallet af faste læsere, antallet af modtagne mails samt antallet af sidevisninger. Faktisk har I været med til at gøre min blog til en af de 20 mest læste danske blogs ifølge Blogtoppen.dk! Tak er vist kun et fattigt ord i den sammenhæng!

1. PLADSEN - På en suveræn 1.plads med knap 40.000 visninger kommer indlægget med min vejledning til at flette tasker med flad bund. Du kan læse hele vejledningen her >

2. PLADSEN - Med knap 10.000 visninger er indlægget om / vejledningen til fletteri med motiv kommet ind på en klar 2. plads. Hele indlægget kan læses her >




3. PLADSEN - Populært er det også blevet at sy tasker med foer. Hele knap 3000 visninger har indlægget her fået. Har du mod på at forsøge selv, kan du finde hele hele indlægget lige her >




4. PLADSEN - Det fjerne mest læste indlæg i år er faktisk min efterlysning af mindre stofstykker til mit enorme og noget så farverige patchwork tæppe. Efterlysningen resulteret da også i en stor dejlig mængde stof, som næsten alt sammen er havnet i tæppet et sted. 


Jeg tror det er de færreste som kan sige, at deres efterlysning er blevet set af flere tusinde menneske. Indlægget har til dato været vist knap 2000 gange! Indlægget finder du her >

Tæppet er stadig undervejs - efter en længere pause! 


5. PLADSEN - På denne plads findes indlægget med min vejledning til fletning af penalhuse magen til det ovenfor viste. Dette indlæg har ligesom indlægget på 4. pladsen været vist knap 2000 gange. Vejledningen og eksempel på et andet lignende penalhus kan ses her >



5 kommentarer:

  1. Hvor kan man se en oversigt over hele året? Jeg syntes kun jeg kan finde den sidste måned og siden oprettelsen af bloggen. :/

    Bilgaardkreative.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Maria - tak :o)

    Så vidt jeg ved kan man ikke se andet end det du skriver - sidste måned og siden oprettelsen. Jeg vælger bare 'siden bloggens oprettelse' og ser årstallet for udgivelsen.

    Personligt havde jeg 5 indlæg fra i år, som var listet op. Dem valgte jeg ud :o)

    SvarSlet
  3. Skønne tasker - ville ønske min tålmodighed var til sådan noget "finpilleri" ;D

    SvarSlet
  4. Kære Helene.

    Du skal have en kæmpe tak herfra.
    Du er en stor inspiration og *skyld* i,
    at jeg nu kan lave tasker + har vovet mig ud i at blogge.

    Godt nytår til dig

    SvarSlet