En sjov detalje




Jeg har en forkærlighed for spøjse ting og sager. Paptrofæer på væggene, køkkenbøtter som opbevaringsmulighed og nu exitskilt over den eneste dør på værelset. Nogle mener jeg er underlig andre synes ligesom jeg selv det er meget hyggeligt og meningsgivende.

Jeg forestiller mig, at de ovenfor viste ting deler vandene på præcis samme måde. Jeg melder mig straks ind under "hold op hvor fedt - fanen". Omsmeltning af flasker til de fedeste serveringsfade og skåle. Måde bæredygtigt og samtidig super smart og anderledes. Det her møder man bestemt ikke alle stedet! Mærket hedder 'Edgars'.
 
Jeg vil anbefale dem ser synes om ideen at smutte forbi Edgars hjemmeside og deres Facebookside. Tjek billederne ud - der er super mange fede ideer. Og bemærk ligeledes de flotte kasser af genbrugstræ som serveringsfadene pakkes i. Det er virkelig en flot detalje!

9 kommentarer:

  1. Det var dog den fedeste ide jeg har set længe...

    SvarSlet
  2. De er da bare for skønne de fade :)

    SvarSlet
  3. Det er rigtig fede, gad vide om man kan gøre det selv?

    SvarSlet
  4. min veninde er forhandler af hans flaske fade, de er vildt fede.

    Birgitte

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor er de fedt :D!

    SvarSlet
  6. OMG!!! Jeg er helt solgt! Jeg har nu bedt ham kontakte HaveOasen. De kunne være en god forhandler tror jeg!

    SvarSlet
  7. Det er jo vildt skægt :) Er der mon en vejledning til hvordan man gør det? Og hvordan man evt. sørger for, at flasken ikke brænder?? :)

    www.thecreativemuslimah.blogspot.com

    SvarSlet
  8. eeej hvor er det skønt du blogger lige præcis den her! - så dem i et magasin og kunne simpelthen ikke huske navnet/finde dem til salg nogle steder :)

    SvarSlet