Færdigt arbejde!

'Jeg bruger hvad jeg har måneden' fortsætter. Har læst at Anna har syndet, men jeg holder altså skuden (endnu)? Sættekassen har fået tapet og papir på mens beslagene igen er blevet monteret. Er selv godt tilfreds. Er specielt glad for, at der fik sneget sig lidt neon pink ind, som jeg er ret glad for for tiden.

Ligeledes har jeg fremstillet en matchende mini mini elg af lidt gemt papemballage fra en kasse med Gevalia kaffe og fra noget materiale fra Undervisningsministeriet. Så det må også gå ind under genbrug! I får lige et billede af elgen med skjoldet på i løbet af næste uge.

9 kommentarer:

  1. Super flot resultat. Jeg må vist også hellere kommei sving med at få nedbragt mit lager af dimser og dutter. Jeg er hoppet med på vognen her i januar:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den altså bare blevet fin!!! Tusind tak for inspirationen! Sådan en kunne jeg godt finde på at lave, når min søn bliver gammel nok til at samle på små dimser, figurer osv :)

    SvarSlet
  3. Den er virkelig fin :) Lige noget for min lille prinsesse herhjemme, men har hverken kasse eller tapet i huset, og er hoppet med på "jeg bruger hvad jeg har"-måneden, så må holde mig lidt i skindet endnu :)

    SvarSlet
  4. Det er så fint, Helene :) Du er jo bare så go :) Og den mini elg er bare så cool :)

    SvarSlet
  5. Så fin den ble :) Elsker fargene du har brukt. Fikk litt inspirasjon til å fikse settekassene jeg har liggende selv nå. :)

    Klem Lene

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare smuk! Det er godt, at du holder skuden endnu, nu hvor jeg synder! Men jeg håber på, at jeg kan holde mit løfte resten af måneden - og indtil videre går det godt igen.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  7. Dejligt at høre, at jeg har fået sat skub i arbejdet med fine sættekasser rundt omkring! Er selv så glad for, at jeg endelig fik lavet min færdig.

    Anna - jeg holder øje med dig og dine køb ;o)

    SvarSlet
  8. Den er rigtig fin Helene, du får bare lavet så meget, dejligt med din blog som man bare bliver så inspireret af og de mange gode vejledninger som du også ligger på din blog god kreativ søndag til dig :-))

    SvarSlet