Lidt ligesom forår


Er jeg den eneste, der har følt det som forår i dag? Fuglene kvidrer, en blåmejse hopper ivrigt rundt i hækken og solen skinner noget så dejligt. Mine hyacinter er desværre afblomstret, de bidrog ellers også fint til forårsstemningen. Jeg må vist have fundet mig et par nye.


På krea-fronten står den på stjerne folderier. Bogen Magical Window Stars har det lokale bibliotek fået bestilt hjem til mig. Der gik dog rimelig lang tid før den kom. Men den kom også helt fra Randers bibliotek. God er den i hvert fald!


Helt i ånd med forårsstemningen har jeg valgt at forsøge mig med at folde en såkaldt Daisy. Fine lyserøde kanter og gul midte. Lidt akvarelfarve og et stykke hvidt silkepapir. Så må vi se hvordan det kommer til at se ud. Billede følger selvfølgelig!


Som lovet et billede af min mini-elg som pt. er havnet på opslagstavlen. Der er et eller andet hyggeligt over den helt lille størrelse. Mon ikke jeg med tiden får lavet et par til :o)

1 kommentar:

  1. Nej, jeg synes også jeg har en fornemmelse af forår... Jeg lavede faktisk et forårsindlæg lige efter jul på min blog :-) Har også taget grene ind fra haven i dag... Uhh, hvor vi trænger til vejrskifte snart!

    SvarSlet