Lopper fra Nordisk Films rekvisitlager #1

Så lykkedes det at komme et smut forbi (Læg mærke til hvordan jeg får det til at lyde som om, at det var helt tilfældigt!) Nordisk Films store rekvisitlager, som skal lukkes. Derfor skal alt sælges - og det til super fordelagtige priser!

Lageret har været åbent et par weekender, så flere ting er allerede solgt. Men der er stadig rigtig mange skatte at finde. Alle tingene befinder sig på 5 meter høje stigereoler. Så det er med at klatre rundt blandt sagerne og lede. En form for skattejagt!


Var selv så heldig at få en masse fine ting og sager med hjem. En super flot IRA Danmark dåse i grønne nuancer designet af Ethel von Horn. Herudover en super fin rød dåse med hjerter, et sjovt exit skilt og en stor stak papirsposer. Skiltet er røget op over min dør og papirsposerne skal bruges til at give gaver i.


Jeg fandt flere fine ting med sjove historier. Mere om dem imorgen, når de er gjort rent og sat på plads.

10 kommentarer:

  1. Fedt :D! Hvor ligger det henne?

    SvarSlet
  2. Juellund
    Slimmingevej 30
    4100 Ringsted

    SvarSlet
  3. Eeej, hvor gad jeg godt at prøve den skattejagt.
    Fine sager du har fået med hjem, glæder mig som et lille barn til at se resten.

    Øv. Nogle gange er der altså bare nogle ulemper ved at bo i Aalborg.

    SvarSlet
  4. Hvor fedt. Og skønne sager, du har købt!
    Ved du, om der er åbent i morgen?

    SvarSlet
  5. Dittemusen - sådan tænker jeg også af og til om at bo på Sjælland. Der er tit mange fede events i Jylland, som jeg gerne ville have deltaget i, hvis afstanden var kortere.

    NostalgiBolig - Ja, der er åbent imorgen. 10 - 15.

    SvarSlet
  6. Spændende - heldigt at du sådan lige var i nabolaget :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  7. Kulturskattene ligger vist i hovedstaden - Snyd! Jeg var dog så heldig, at finde et lignende exit-skilt på byggepladsen ved siden af vores lejlighed. Den får du helt sikkert en masse gode kommentar for. Gode køb.

    SvarSlet
  8. Øv Ringsted er meget langt væk - det gad jeg ellers rigtig godt. Fede ting du har fundet :)

    SvarSlet
  9. Åh, heldige du :) Skikkelig skattejakt du har vært på. Håper på å finne noen skatter til uka nå jeg. :)

    Klem Lene

    SvarSlet