Mandag morgen burde starte tirsdag klokken 11!?

Sådan tænkte jeg i morges, da jeg stod op! Eksamen var dagen menu - ikke lige favoritten. Men eksamen er overstået, bestået, solen skinner så fint og den står på ferie den næste uges tid. Så pludselig er mandag helt fantastisk, så har jeg nemlig stadig en hel uges ferie :o)


Og nårh ja, 899 læsere. En til = 900. Det er simpelthen så vildt! At så mange af jer har lyst til at kigge forbi og dele ud af erfaring, inspiration og pæne ord. Mange har ligefrem selv fået mod på en blog - hvilket jeg synes er helt fantastisk!


Nyd dagen, og solen ikke mindst!

18 kommentarer:

  1. Tillykke med din eksamen og med de mange læsere - hvor er det flot.

    SvarSlet
  2. Osse kæmpe tillykke herfra, med begge dele. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak til dig også, Stine :o)

      Slet
  3. Tillykke med eksamen. Til orientering har du nået 900 læsere nu, og nej det er ikke mig der er nr. 900.

    SvarSlet
  4. STORT tillykke med eksamen og ja fedt med så mange læsere

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! 902 læser allerede med... Hver gang jeg kommer forbi, er flere læsere kommet til. Selvom 902 læser er kommet til, betyder det lige så meget hver gang en ny kommer til.

      Man får helt lyst til at sende personlige kort ud som et beskedent tak!

      Slet
  5. Tillykke med din eksamen, altid dejligt når sådan en er overstået.
    Også tillykke med dine mange læsere :) men det er også en fantastisk blog, som jeg selv følger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange gange tak! Det glæder mig, at så mange af jer har lyst til at følge med, kommenterer og i det hele taget være med til at gøre bloggen til det den er blevet :o)

      Slet
  6. tillykke med eksamen, vejr og blog - det er jo helt fantastisk :0)

    SvarSlet
  7. Tillykke. Dejligt det er vel overstået. Jeg kan huske da du var glad for at der var 100 medlemmer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Der er, ja, simpelthen så dejligt at få den eksamen godt overstået. 100 læsere. Den første store milepæl bloggen og jeg rundede. Tænk engang, det er 800 læsere siden. Endnu mere vildt!!

      Slet
  8. Hei du!*smile*
    Fant plutselig bloggen din gjennom kommentar på min giveaway, og jeg er så fornøyd med det! Du har jo en kjmpe flott blogg!*smile*

    ...jeg la meg til som følger av bloggen din med det samme jeg!

    ...gratulerer med vel overstått eksamen, ogønsker deg en flott uke videre! Jeg titter innom igjen snart!

    Klem fra meg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen og mange gange i lige måde. Jeg følger også meget interesseret med i din blog fremadrettet!

      Og så håber jeg selvfølgelig at vinde din fine giveaway :o)

      Slet
  9. Kæmpe stort tillykke, og fedt med de nu 902 faste læsere! Du fortjener hver og én! :)
    ja, du er som sagt grunden til at jeg for første gang oprettede en blog, og jeg dedikerer derfor hele min (61 læsere - store) blog til dig :)

    Kæmpe knus!
    Nanna
    www.forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det sødt af dig, Nanna!

      Slet
  10. Du er en stor inspiration til at være kreativ og til at skrive og udbringe dette :) og stort tillykke med eksammen

    SvarSlet