Problemer med blogspot

Ja, så er der lidt knas med Blogger. Flere kan ikke kommenterer og alle mine links med billeder ude i højre side linker til noget som ikke kan ses. Så vidt jeg ved, er det dog kun et problem for jer der bruger Internet Explorer til at vise siden med.


Problemet med Internet Explorer er vist ved at blive relativt stort problem, som det ses af Blogspots hjælpeforum. SÅ jeg satser på, at problemet snart bliver løst.


Ind til da kan jeg kun anbefale alle jer der bruger Internet Explorer (det blå 'e' ikon) til at skrifte browser til eksempelvis Firefox eller Google Chrome.

9 kommentarer:

  1. enig... jeg gjorde det samme i går, efter at have haft problemer i en lille uges tid...

    SvarSlet
  2. Enig også... Jeg kører også med Google Chrome. Og nu er der ingen problemer for mig. Jeg havde også problemer i knap en uge, inden jeg fandt ud af denne løsning. Så godt den bliver informeret ud til flere.

    SvarSlet
  3. Aha - det er explorer, der er problemet! Tak skal du have for den viden. Jeg har undret mig grumme meget!

    SvarSlet
  4. Jeg har faktisk haft problemer med google Chrome et par gange i går, men nu ser det ud til at virke

    SvarSlet
    Svar
    1. Blogger kan også sagtens drille i Google Chrome. Jeg bruger selv Firefox, der har jeg pt. været forskånet.

      Slet
    2. Jeg har hele tiden brukt firefox og har hatt problemer med å kommentere flere steder, men det går bra der kommentarskjemaet kommer opp som lite vindu på siden. Men jeg kommer uansett innom og kikker om jeg ikke klarer å kommentere, det ordner seg sikkert :0)
      Og se: nå fikk jeg til :0)

      Slet
  5. Hej Helene

    Angående dit projekt kaktus, så bør du tjekke denne side. Der er fine opskrifter på hæklede kaktusser: http://elfluvsdwarf.blogspot.com/

    Venlig hilsen
    Lene

    SvarSlet