Projekt kaktus

Efter at have sukket over smukke hæklede kaktusser hos blandt andet Anna, Rakel og Camilla, har jeg besluttet, at jeg også vil have et par. Simpelthen fordi de er så fine og fordi jeg slipper for at vande dem :o)

Grønt garn er dog ikke hvad jeg har mest af - men byens ene genbrug har heldigvis farvesorterede garnpakker til nærmest ingen penge. Så nu er garnet i hus. Nu skal mit kære håndled bare på banen igen, så vil jeg få begyndt projekt kaktus! :o)


Hvis nogle ligger inde med links til flotte hæklede kaktusser, ville det være fedt, hvis I havde lyst til at dele!?

4 kommentarer:

  1. FEDT! Glæder mig til at se resultatet, som jeg er sikker på, bliver rigtig godt :)

    SvarSlet
  2. Jeg skal også igang med de kaktusser, men da jeg er håbløs nybegynder har jeg købt et startkit hos Yarnfreak pigerne

    SvarSlet
  3. Du er velkommen til at tjekke min cowboy kaktus ud. Den er hæklet uden opskrift og jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg er nystarter ud i hækle verden (0:
    God arbejds lyst og glæder mig til at se resultatet (0:

    SvarSlet
    Svar
    1. Super fin freestyle kaktus, du har fået kreeret!! :o)

      Slet