Rekreation

Så har i mig tilbage! Var det ikke sådan en storsmilende Kurt Thorsen sang, da han vendte tilbage fra en fængselstur? Jeg har ikke været fængsel, og jeg bakker heller ikke op om hans gerninger. Jeg nyder bare, at jeg har lidt ferie. Dette har jeg fejret med et par dage væk fra bloggen. Sorry - der ikke har været det store nye at finde herinde.

Tiden er blevet brugt hos noget familie, hvor jeg også har haft tid til en masse kreative sysler og en tur eller to i et par super indbydende genbrugsbutikker. Alt i alt er det blevet til 2 Erik Kold bøtter, 1 Wiinblad vase, 2 hæklenåle, et ildfast fad med dråbeprint, lynlåse, plastikkurve og lidt andre småting. Alt i alt har det vel beløbet sig til omkring 80 kroner!!

Og hvor er det bare fantastisk at vende hjem til en mailboks fyldt med hilsner, positive tilkendegivelser og ligefrem små gaver. Mere om gaverne og de kreative sysler søndag, hvor jeg også har en lille DIY klar til jer :o)

8 kommentarer:

  1. Nogen fede fund du har gjort dig, måske man selv skulle prøve at kigge forbi en genbrugsbutik..? :)

    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes klar du skal give det et forsøg. Omvendt vil jeg også lige advare om, at man nemt kan gå hen at blive afhængig ;o)

      Slet
  2. Det lyder som nogle gode genbrugsbutikker med billige priser. Jeg er ny læser hos dig og er meget imponeret. Du er en utrolig cool 20-årig! Da jeg var 20 rakkede jeg rundt i Mellemøsten og drak en halv flaske vodka om dagen og tænkte da ikke på ret meget andet end mig selv. I modsætning hertil virker du noget mere tjekket :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til, Isabel. En halv flaske vodka om dagen lyder ikke specielt sundt, og så i Mellemøsten!?

      Men ja, jeg har erfaret, at jeg har lidt andre interesser end hovedparten af mine jævnaldrende. Sådan må det være :o)

      Slet
  3. her bilver der solgt ud af erik kold bøtter: http://kirkesjov.blogspot.com/2012/01/ahhh-fredag.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet! Jeg har lige været et smut inde at kigge, men de tilbageværende bøtter er ikke lige nogle jeg står og mangler.

      Men jeg kan godt røbe, at Erik Kold bøtte nummer 100 havner her hos mig en af dagene :o) Doneret af en sød læser.

      Slet
  4. Hej Helene.
    Ved du hvor jeg kan finde en vejledning til at hækle striber som du har gjort i dit stribede tæppe?
    Kunne du evt lave en vejledning, hvis du ikke lige har noget godt? :)
    Mvh Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emma. En vejledning er et stor arbejde at udarbejde. Det har jeg ikke lige tænkt mig at begynde på. Men du finder en SUPER god vejledning her, som jeg selv har brugt:

      http://tusindfryd-blog.blogspot.com/2010/06/hit-med-opskriften.html

      Slet