Send flere vinduer, tak!



Så har jeg fået udforsket endnu en vejledning i den før omtalte 'Magical Window Stars' (bog). Denne gang kastede jeg mig ud i en af de lidt større blomster. Eller, den ene tog den anden og pludselig fik jeg begyndt på endnu en. Den skal lige foldes færdig, så poster jeg et billede. Send gerne flere vinduer, tak! Jeg har snart ikke plads til flere blomster :o)

Desværre har jeg nu et ømt og ukampdygtigt håndled. Formoder jeg har fremtvunget en gang seneskedehindebetændelse pga. for meget fletteri og gentagende vrid i håndledet på arbejdet. Så fletterierne bliver lige droslet ned på et minimum de næste uger. Skulle helst have en normalt fungerende håndled til et kommende 2 dages flettekursus.


Derfor er en stabel af mine fine stoffer i orange, gule, lyserøde, røde og pinke farver fundet frem. Har en rest gult kantbånd tilbage fra tilblivelsen af mit vattæppe, som jeg tænker kunne blive en fin flagranke med runde flag på.

1 kommentar:

  1. Fantastisk stjerne - jeg har vinduer, men ingen stjerner :o)
    Glæder mig til at se din runde flagranke - elsker farverne, du har fundet.

    SvarSlet