Til mit fremtidige køkken


Var forleden så über heldig at finde det fineste hvidmalede ældre køkkenskab på et loppemarked. Har hele tiden vist, at jeg gerne selv ville have et sådan skab hængende i mit fremtidige køkken. Har dog ikke været villig til at betale en formue for et, da jeg ikke ligefrem står og mangler det akut.

Men så mødte jeg den billige skønhed med alle skuffer intakte. Selvom jeg ikke skulle have noget stort med hjem... Og endda hele to rækker af skuffer og fine skydelåger! Det måtte bare med hjem. Så nu er den fremtidige køkkenhygge reddet! :o)

16 kommentarer:

  1. Det var lidt af et scoop, hvor er det fint. Tillykke med det (0:

    SvarSlet
  2. vores lejlighed fra 1953 har skydelågedelen, jeg tænkte også bare "hygge!" da jeg så det :)

    tillykke med dit kup :D

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt at du har været så heldig, de er ikke så nemme at støde ind i mere og det ser ud til at være et fint eksemplar, tillykke med den.
    Bedste hilsner
    Eva

    SvarSlet
  4. Så heldig du er som fant et så fint skap!!!!

    SvarSlet
  5. Eih hvor er det skønt, jeg ønsker mig vildt meget et præcist magen til, håber jeg kan være lige så heldig som dig en dag...

    SvarSlet
  6. Super fint skab og rigtig praktisk!

    SvarSlet
  7. Ej hvor super heldig, :-) Jeg tror aldrig, at jeg har set et skab med både store og SMÅ skuffer. Men jeg mindes med glæde de store glasskuffer, fra en lejlighed, som jeg engang boede i :o)

    SvarSlet
  8. Hvor er det fint - sådan et drømmer jeg om til mit kontor, det ville være så lækkert at have sytråd, knapper, bånd og bændler i sådan nogle skuffer. Jeg må se om jeg kan være lige så heldig som du :-) Tillykke med det.

    SvarSlet
  9. Fedt og med MANGE skuffer :)

    SvarSlet
  10. I får lige et samlet tak!

    Er også stadig helt oppe at ringe over, at jeg endelig fandt skabet. Selvom det dog ikke får lov at komme op at hænge lige med det samme.

    SvarSlet
  11. Hjertelig tillykke med dit rigtig flotte skab - der findes ikke mange på marked af sådan nogle mere... og ser ud til at være i rigtig god stand...
    Må håbe din familie har plads til at det kan stå tørt og godt ind til du får dit eget hjem...

    SvarSlet
  12. LÆKKER!! Er godt nok misundelig!! Sådan et vil mit køkken også gerne have!

    SvarSlet
  13. Må man spørge om hvad sådan en flot sag ligger i af pris? bare et cirka beløb, for den er bare flot! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man gerne. 550,-. Pruttet ned fra 600,- vil jeg lige tilføje. Er ikke verdens bedste "pris-prutter".

      Slet
    2. Det var også en fin pris, for så flot en ting! :)

      Slet