At blende ind i omgivelserne

Har rigtig, rigtig længe drømt om en kjole fra Marimekko med det klassiske blomsterprint, Unikko. Ja faktisk lige siden jeg begyndte at interesserer mig for blomsterprints. Kun kjoler med andre prints har været at finde i butikkerne i Danmark og Finland.

Glæden var derfor SUPER stor, da der for nyligt dukkede en mail op fra Marimekkos konceptbutik i København. Heri fandtes et billede af den fineste forårskjole med store indvendige lommer.

Kjolen røg med hjem fra København. Tænker den er helt perfekt her til foråret og sommer.  Med kjolen fulgte også et stofbælte med samme print. Lækker detalje!

Er selv yderst tilfreds. Men søster har døbt den 'Sofaen' - hun er vist ikke så begejstret, haha. Så får jeg den i hvert fald for mig selv! :o)

Kjolen hedder Nuske og kan købes lige her.

4 kommentarer:

  1. Jeg må nok være enig med søster, det emner lidt af mormor. MEN jeg elsker farverne! Det af dem kombineret med printet der ikke gør det for mig. Men kan sagtens se det som en lækker sommerkjole!

    SvarSlet
  2. Vild med stoffet - knap så meget snittet, men kan tænkes den ser bedre ud på.. Men fedt du har fundet noget du har ledt efter længe.

    SvarSlet
  3. Hvis man trykker på dit link kan man rigtig se den med bælte. Jeg synes den er vildt sød, så tillykke med den :)

    SvarSlet