En smuk tanke

Første dag på studiet efter en dejlig lang ferie. Dagen var relativ kort, så resten af dagen kunne bruges på at nyde solskin og en tur rundt i byens genbrugsbutikker. Intet røg dog med hjem. Men hjemme kom posten forbi med herlighederne her.


Erik Kold Bøtten og ynglings stoffet i en blå variant er doneret af en rigtig venlig læser. Jeg synes virkelig det er en smuk tanke, at begave mig ved ting jeg holder af. Der er så mange skriverier om mennesker der vil hinanden ondt. Så sjældent kommer de gode og varme historier frem. Derfor dette indlæg.


Til ære for alle de fantastiske mennesker i Blogland. Blogland er et dejligt sted :o)

3 kommentarer:

  1. Jeg har også sådan en fin gul bøtte med blomster på, som jeg har gemt fra min barndom. Jeg kendte bare ikke navnet på dem før nu. Fin blog du har. Melder mig som læser:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du nu er blevet klar over, hvad du skal kalde din fine bøtte :o) Og det glæder mig, at du har lyst til at læse med!

      Slet
  2. Stoffet er Sødahl julestof. De lavede det også som julepapir. Der er rigtig sødt.

    SvarSlet