Jordbærte

Mange Erik Kold bøtter = mange halvfærdige projekter. Et projekt i hver bøtte. Det fungerer også meget godt. Men på et tidspunkt, når der ikke er flere tomme bøtter til nye projekter, begynder det at flyde rundt på skrivebordet i stedet. Så nu står den på oprydning i fletteprojekterne.

Først i rækken af ting der skulle gøres færdige var denne taske. Flettet af kraftigt duftende teposer fra jordbærte. Sirligt plastet med klar tape, flettet og sammensyet med en grå lynlås. Den måler 11 x 18 centimeter og ryger ind på salgssiden lige omlidt.

11 kommentarer:

  1. Hej Helene (:
    Jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvor lang tid du bruger på sådan en lignende taske, hvis det var uden de "pauser", som taskerne får i dine dåser? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne her taske er lidt særlig. For alle stykkerne er klippet ud efter en speciel skabelon (så motiverne kom til at side ens). Samtidig er alle stykkerne tapet før de er flettet.

      Så mon ikke jeg samlet har brugt 6-7 timer eller deromkring.

      Slet
    2. Okay, det var hurtigt (: Nu er du jo så også rimeligt øvet!

      Slet
  2. Hej hej... Mega fed taske !! Det ligner jo næsten hjerter :) Hvilket te mærke er det som laver disse flotte te hylstre/poser???

    SvarSlet
  3. Hej Helene

    Er der kommet et billed på din mail med erik kold bøtter???

    hilsen Elin

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak. Og undskyld at jeg ikke lige har fået svaret før. Sender en mail retur.

      Slet
  4. Den er da super smart, fletter selv tasker af Pickwick teposer :)
    Kan godt lide alle de forskellige farver i et stort virvar ;)
    Vh Diana
    denledigestund.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hejsa. Nu bliver jeg simpelthen nødt til at spørge. Jeg er ved at være godt træt af at tegne firkanter på kaffeposer, for hverken sprittusch eller kuglepinde er til at se. Hvad bruger du til at tegne op med? Når du gør det på fx kaffeposer?

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tegner ikke. Klippet bare rundt om skabelonen mens jeg trykket den mod plasten.

      Slet
    2. Det kalder man en øvet hånd (jeg forsøger stadig). Måske når jeg runder de 50 tasker, at jeg også "bare" kan klippe udenom skabelonen. Flot klaret!!

      Slet