Min Figgjo favorit!




Vis andre dit favoritstel fra Figgjo. Sådan lyder udfordringen herfra. Jeg springer med det samme på vognen - nu har jeg nemlig en god undskyldning for at vise billeder af mine fine samling af Daisy :o) Jeg går dagligt forbi stakken og nyder blomsterne!

Hele samlingen er blevet til på baggrund af tre fund. To større fund i genbrug og et fund, gjort af søster, på et kræmmermarked. Alle sagerne har tilsammen beløbet sig til lidt under 100 kroner. Så en kæmpe økonomisk investering er der dog ikke tale om.

Først var samlingen mest for sjov. Nu er det lidt mere seriøst. Mit før omtalte indre hamster med samlermani drømmer om at kunne dække et STORT fint bord kun med Daisy. Pt. bliver det dog et lidt sjovt bord med kun to store tallerkener, alt for mange kopper, lidt kagetallerkener og et krus....

... Jeg satser på at den almægtige genbrugsengel tilsmiler mig ved lejlighed!

20 kommentarer:

  1. Elsker dette serviset, håper jeg kommer over noe endag!

    SvarSlet
  2. Daisy er så fint. Likte spesielt godt salt og pepperbøssene.
    Jeg ELSKER Figgjo :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sørme også en super fin samling, at du har! Er jo især vild med dine Daisy kander :o)

      Slet
  3. Hei:)
    Hyggelig at du tok utfordringen!
    Daisy er lekkert :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt fantastisk udfordring!

      Jeg har allerede set en masse inspirerende billeder og fundet nogle lækre blogge at følge :o)

      Stor ros til dig!

      Slet
  4. Jeg tror faktisk min mormor havde det der set engang. Det virker MEGET bekendt. Faktisk lidt cool ;) - Hejsa fra en ny læser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til :o)

      Hører tit fra folk der kan huske det tilbage fra bedsteforældre. Men en del danskere må også have haft det, siden det stadig fra tid til anden dukker op i genbrugsbutikker og på loppemarkeder :o)

      Det dukker som oftest op i små pakker med lidt forskelligt i stedet for enkeltdele.

      Slet
  5. Hei du Figgjo-venn.
    Fint servise.

    :O)
    Ha en fin kveld.
    Linda

    SvarSlet
  6. Hvor er det dog et fint stel! Lige min smag. Sådan noget gad jeg godt finde på mine ture i genbrugsland :-)

    SvarSlet
  7. Jeg kan godt forstå du er glad for dit stel, det er rigtig smukt :)

    SvarSlet
  8. Jeg har modtaget en blogaward som jeg gerne vil give videre til dig da jeg synes din side er skøn.

    Du kan se mere her http://bykirsti.blogspot.com/ i indlægget er der nævnt to awards der er link til din blog under den jeg har valgt at give til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange tak for awarden! Den er jeg super glad for.

      Dog har jeg, lidt i sympati med dem der aldrig får en award, valgt fremover at holde bloggen awardfri.

      Slet
  9. Dette serviset har min tante, og det gjør meg bare så glad. Har forøvrig aldri sett det på loppemarked eller bruktbutikker... Salt- og pepperbøssene var fine!
    Klem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også super heldig, at jeg har været heldig at finde en del til okay penge.

      Slet
  10. Nydelig! Mormor sitt servise:) Det står fremdeles på hytten hennes. Sjelden man finner deler. Det er høyt elsket:)

    Ha en fin dag!
    Klem:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er desværre alt for sjældent, at man finder dele til Daisy!

      Slet
  11. Hei!
    Aldeles nydeleg sett du hadde der!
    Herleg farge!
    Ønsker deg ein super dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :o) Og i lige måde.
      Smuttede lige forbi!

      Slet
  12. Hærlig samling med Daisy. Stadig på utkikk etter et slikt servise, men har enda ikke lykkes med å finne.

    SvarSlet