Sort på sort



Søsters taske er endelig blevet færdig. En ordenlig sag med utrolig stor rummelighed! Gennemført sort med sorte hanke og sort lynlås. Tasken har været længe undervejs, kære søster kørte vist lidt død i fletteriet. Og sy, det kunne hun pludselig ikke...

Jeg fik på et tidspunkt en forespørgsel på en stor taske. Dengang ville jeg ikke lave dem på bestilling. Men det kan godt lade sig gøre nu, da jeg har fået skaffet mere materiale. En taske magen til denne, bare minde, kan laves i enten røde eller sorte farver. Med rød eller sort lynlås og hanke. Dog mod betaling forud, da det er et kæmpe projekt!

24 kommentarer:

  1. Hej hvor er den bare fin....ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Hold da p et kæmpe projekt ! Super fint :) hvor mange tern er der pr. Ring, hvor store er dine tern ? Og hvordan med bunden, består den af to eller tre firkanter ? Har nemlig tænkt på et ligende projekt...

    SvarSlet
    Svar
    1. 76 tern pr. række.
      Bunden består af tre ringe.
      Plastikstykkerne måler 7 x 15 centimeter.

      Slet
  3. hvordan syer du hankene på, sådan ned langs siden? det ser skide godt ud! Er lidt misundelig på din søster! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syer, som når man syer en taske sammen. Så laver jeg bare nogle små sting op i hanken ligesom man gør med lynlåsen.

      Slet
  4. Sejt! Ville ønske at jeg var din søster lige nu!!
    Kig også lige på mit nyeste indlæg, om rosenbrød!!:)
    På: julles1.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor lang, bred og høj er tasken?

    Looking good! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har desværre ikke tasken her lige pt.
      Men antal tern kan tælles på billedet :o)

      Slet
  6. Wow, sikke et projekt :) Den er blevet super fin, den kan hun da kun være glad for :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com (Kig min giveaway hvis i lyster)

    SvarSlet
  7. For silvan, hvor er den bare super flot!
    Sikke et arbejde!!

    SvarSlet
  8. Hej Helene.
    jeg kunne rigtig godt tænke min den diy på at sy en hanke i. hvis altså det er muligt. har nemlig en til at ligge i et par måneder nu.
    rigtig fed taske

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre ingen taske at sy hanke på. De to jeg havde er lige lavet færdige. Så desværre ingen diy herfra forløbig.

      Man gør ligesom når man syer lynlås i. Syer mellem plastiklagene og laver små sting i hanken.

      Slet
    2. Tak for hjælpen.
      Nu har jeg fået syet hank på tasken.

      Slet
  9. Hej Hej.... Ville lige spørge hvor du får fat i de smarte hanke henne ? Det ligner lidt de gamle canvas bælter ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Købt i en havnebutik med alt til fiskeri, både og strandture :o)

      Slet
  10. Sikke et projekt! Den er blevet rigtig fin.

    SvarSlet
  11. Hvilket materiale har du brugt? Det er da ikke kaffeposer vel

    Christina

    SvarSlet
  12. Den er bare utrolig flot, glæder mig til at lære at flette, når jeg skal på et kursus i næste måned, nu er min farve grøn, så har heldigvis fået samlet og samler stadig grønne kaffeposer, så er det en god ting at arbejde på økologisk café, hvor man kan få dem fra, hvad materiale, har du brugt til den ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Sorte kaffeposer.

      Tjek min blog på næste søndag. Så vil du få grønt fletteri for alle pengene :o)

      Slet
  13. Hvor er den bare super flot, kæmpe arbejde så godt gået herfra.

    SvarSlet
  14. nej, den er såååååå flot Helene. Gid jeg havde din tålmodighed.

    Birgitte

    SvarSlet
  15. den er smadder flot den taske der, den der ligner jo en hel million.

    SvarSlet