997

Så er det lige ved og næsten! 997 faste læsere...

Jeg har en masse på hjertet, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal få det formuleret på skrift. Jeg tror bare, at jeg vil skrive tak. Et stort og dybfølt tak helt indefra til hver og en af jer. Tak fordi I har lyst til at være en del af min lille afkrog af internettet.

Selvom tælleren af faste læsere har nærmet sig tallet 1000 gennem de seneste måneder, har jeg ikke rigtig troet på, at det ville ske! "STORE" blogge har så mange besøgende, ikke min lille hyggekrog... Sådan tænker jeg stadig!

Det kommer stadig godt og gevaldigt bag på mig, at så mange af jer vil følge aktivt med i mine ting, sager, skøre projekter og beretninger om genbrugsfund. Selv når jeg bygger fuglehuse af pap og sliber et gammel køkkenskab ned til jeg får ondt i ryggen, vælger I at kigge med, kommenterer, komme med råd, dele inspiration og mails.

Alle disse ting var slet ikke med i mine overvejelser, da jeg i sin tid tøvede med at oprette en blog. Havde jeg bare vist, havde jeg oprettet en blog meget tidligere!

Tak! Det passer, tak er virkelig kun et fattigt ord!

7 kommentarer:

  1. Jamen selvfølgelig vil vi læse med herinde hos dig Helene, du er så kreativ og original, det kan jeg godt lide.

    (ps: jeg har ikke glemt båndet, det ligger stadig herhjemme men der har været lidt stress og byggerod her den seneste stykke tid, håber du har lidt tålmodighed med mig ;) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie <3

      Båndet kommer når båndet kommer. Det haster ikke :o)

      Slet
  2. 999 ;-) Hej, så har jeg off. også tilmeldt mig din kreative oase, selvom jeg har haft dig på min "blog rulle" siden sidste år. God weekend fra Aalborg

    SvarSlet
    Svar
    1. Catherine, du skal være så hjerteligt velkommen.

      Og tak fordi du har lyst til at have mig på din blogrulle :o)

      Slet
  3. Jeg har været med fra starten, og det er altid både spændende og hyggeligt at kigge forbi her hos dig. Har givet mig inspiration til mange ting, både det du selv laver og det du linker til. Så jo, kigger dagligt forbi:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne. Hvor er det også bare dejligt at høre, at du finder inspiration i mine skriverier og projekter :o)

      Slet
  4. Hej Helene,
    Vi er vist også mange der kan sige TAK til dig, for at du vil dele alle dine kreative ting med os..........og ikke mindst dine herlige DIY.
    Personligt synes jeg det er super skønt via dig at få ny inspiration til at flette tasker, ligesom du altid er super hurtig til at svare ens mail ;O)
    Jeg får en del henvendelser fra folk som gerne vil vide hvordan jeg f.eks laver der bredde bund i en taske........Jeg henvisee til din blog, for der ligger alt det man har brug for at vide :O)

    Så herfra mig skal lyde en stor tak til dig.

    Ønsker dig en rigtig god weekend.

    SvarSlet