Apple brok del. 2

Ja, så har jeg fundet mit indre brokhoved frem igen. Så er du mere til de positive indlæg i dag, så kan du med fordel springe indlægget her over :o) Indlægget er i tråd med dette indlæg, som jeg postede den 7. februar, altså for over en måned siden.

Situationen er den, at jeg stadig har min gamle iPod. Alt jeg mangler er en ski.. papkasse til at få sendt den retur til Apple, så den kan sende en ny retur.

Apple har frivilligt valgt at udskifte alle gamle iPod Nano's. Når man vælger det, så synes jeg også man skal gøre det, i stedet for at spise kunderne af med en omgang fis. Vent 3 uger, så kommer den. Vent lige 3 uger mere... Der er efterhånden gået over 4 måneder. Vi er godt på vej ind i den 5. måned nu. Og jeg er faktisk ikke blevet klogere på noget som helst.

Det skulle måske lige være, at Apple må have usandsynligt mange utilfredse kunder i samme situation som mig. Det eneste jeg med garanti hører fra alle servicemedarbejder er, at den historie har de godt nok hørt mange gange før. Hvorfor man så ikke undersøger sagen og handler på den??

Pointen: Så jeg kæmper selvfølgelig videre, synes bare andre der overvejer at købe produkter fra Apple skal vide, at de har et seriøst problem på serviceområdet. Jeg er ved at nå dertil, hvor jeg vil kalde det manglende kundeservice.

Det var vist min omgang brok for i dag!

7 kommentarer:

  1. Det lyder i underligt at de ikke har styr på din sag.

    Jeg har sendt hele to iPod's afsted og har lige fået besked på, at jeg kan vente to nye i inden for døren de nærmeste dage. For mig har det været helt og aldeles problemfrit.

    Kan i øvrigt lige fortælle at du bliver skuffet hvis du venter en papkasse ;) Du får en forsendelsespose og labels, så du ka sende din iPod afsted med UPS.


    Håber at det snart lykkedes for dig!

    SvarSlet
  2. Vi fik også posen ret hurtigt og også den nye ipod.

    I øvrigt er det jo ikke alle gamle, men kun 1. generations ipod nano.

    SvarSlet
  3. Min kæreste ventede også nogle måneder, men så skrev han en mail til dem og fik hurtigt svar - De ville sende en ny kasse som skulle returneres med UPS, og en god uge efter havde han en ny. Husk kun at sende selve ipoden med - alle kabler osv. bliver ikke erstattet. ;)
    Og som Alice M skriver, så er det kun 1. generation, men man skal jo skrive serienummer ind i formularen, så der tjekker de det jo. :)

    God dag.
    Mvh. Mariane.

    SvarSlet
  4. Helt korrekt, kun 1. generation. Min ipod er omfattet af bytteordningen, så det skulle der være tjek på. Jeg kan bare ikke få lov at få tilsendt den simple emballage til at sende retur i.

    SvarSlet
  5. Det er en kendt fænomen at Apple har en service problem... desværre :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Den sang har jeg nemlig også hørt før.

      Slet
  6. Øv noget møg at skulle trækkes med sådan noget, desværre syntes det efterhånden at være mere en regel end en undtagelse - og det ikke kun hos Appel :)

    SvarSlet