Den skulle egentlig gives væk...

Det var egentlig ikke lige meningen, at jeg skulle hækle flere kaktusser. Hurtig fik jeg glemt alt om, at jeg ikke gad hækle flere. Så jeg fandt på at lave en mini-kaktus til en gave. En fin turkis potte blev i dag købt med 50% rabat i genbrug. Altså til 1 krone.

Nu står den færdige kaktus i potte så på bordet... Kan i mærke hvor det bærer hen ad? Jeg er vist kommet til at forelsket mig lidt i den. Hov. Ulempen ved at beholde den lille sag er, at jeg skal have en ny kaktus på hæklenålen. Fordelen er, at jeg må en tur i genbrug efter endnu en potte - så kan man jo altid lige se, om der var andre lækre sager :o)

2 kommentarer:

  1. Ja man har et standpunkt til man tager et nyt!
    Den er da også flot så kan da godt forstå du måtte eje den :O)

    SvarSlet
  2. Man har nemlig et standpunkt, til man tager et nyt :o)

    SvarSlet