Fornemmelsen af forår







6 kommentarer:

  1. Jeg elsker den bakke og de dåser fra Ira. Er de mon nye???

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg er også svært glad for sagerne med Ethel von Horns design. Dog håber jeg snart på, at jeg får chancen for at erhverve mig sager i enten pink/orange eller blå. Samtlige dele jeg har er i den grønne farvekombination.

    Bakken fandt jeg for snart halvandet år siden. Dåserne er fundet henholdsvis på lageret med gamle rekvisitter fra Nordisk Film og i går aftes på et loppemarked på ja, det jeg kalder Lars Tyndskids mark eller Østerbøvleby Bakker. Det var en kamp at komme dertil. Buschaufføren for vild, og jeg endte med at blive smidt af et sært sted. Men jeg kom frem :o)

    Så ja, dåse nummer to er ny :o)

    SvarSlet
  4. Så lækre farver de har dine fade og dåserne.. :)

    SvarSlet
  5. OMG!!! se lige den bakke, de træfugle, de kaniner og de hæklede kyllinger!! Nøj de er skønne.
    Har du selv hæklet? -for så vil jeg MEGET gerne se en DIY :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nemlig selv hæklet :o) Sidst år.

      Æggene findes der hos Tanterne / Karen Klarbæk: http://www.tantegroen.dk/pl/Karen_Klarb%C3%A6ks_DIY_P%C3%A5ske_og_Julekalender__173.aspx

      De små fugle er herfra: http://amigurumipatterns.blogspot.com/search?updated-max=2008-10-06T08:48:00-04:00&max-results=7&start=70&by-date=false

      Slet