Frikvarter

Magasinet Frikvarter har været så venlige at omtale min blog på en af siderne i deres Marts nummer. Desværre er billedet af tasken de viser frem ikke mit, selvom tasken er rigtig fin med pinke hanke.

Jeg læste selv Frikvarter i slutningen af folkeskolen (7. - 9. klasse). Bladet havde fra tid til andet et kreativt islæt, som jeg allerede dengang syntes godt om. At min egen blog så nu omtales i selv samme blad er jeg lidt småstolt over. Måske nogle unge gutter og gut-inder selv får mod på at kreere lidt hist og her!?

Tak til de af jer, som har gjort mig opmærksom på omtalen :o)

8 kommentarer:

  1. Sejt - det er tilladt at være stolt.
    Kram Gitte

    SvarSlet
  2. Du skal da være stolt! Det er da godt gået :D

    SvarSlet
  3. super godt! Det er altid herligt når man får sine ting frem til glæde for rigtig mange. Tillykke du kan være rigtig stolt.
    mange knus fra Ida

    SvarSlet
  4. jeg læser normalt ikke frikvarter, men når nu det ligger på skolen og der er en side om din blog, må jeg jo lige kigge på den. :)

    Venlig Hilsen

    Helene

    SvarSlet
  5. Hejsa.
    Jeg har fuldstændig forelsket mig i din blog... så nu har du mig hængende ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være mere end velkommen til at hænge ud her :o)

      Slet
  6. Nice! Lagde dog lige mærke til at den bog der bliver omtalt (venstre hjørne) er SUPER GOD :D!

    SvarSlet
  7. Det kan jeg godt forstå du er stolt over :)
    Jeg kan huske jeg også læste frikvarter i 7-9. klasse !

    SvarSlet