Lækre sager

Hvor er det bare skønt med en moster der ligesom jeg elsker at rode ting og sager igennem efter de helt rigtige fund. Desværre er vi ikke så ofte på loppetur sammen. Heldigvis har hun helt tjek på, hvad jeg selv ville have slæbt med hjem og til hvilken pris. Så fra tid til anden får jeg lækre ting og sager leveret.

Denne gang hele 4 smukke Rosti skåle, 4 nøgler bomuldsgarn, 2 Erik Kold bøtter, salt & peber sæt i teaktræ samt en super fin emaljegryde. Det er første gang jeg ser en sådan gryde. Derfor blev jeg lidt paff, da jeg i går så en magen til på denne fantastiske blog.

5 kommentarer:

  1. Så mykje fint du har fått deg.
    Den emaljegryten var jo bare lekker.

    Ha ein fin søndag. :)

    SvarSlet
  2. vildt lækre ting hun har fået til dig Tillykke

    SvarSlet
  3. Hvor er der meget godt :)

    SvarSlet
  4. Vildt lækre ting, du har fået.
    De lysegule garn, har jeg også haft. Så lækkert at strikke og hækle af :)

    Nu jeg ved du hækler, tænkte jeg at min give away, måske kunne være noget for dig? man kan vinde et gavekort på 150 kr. til Ulstrupgarn :)

    Smil fra Carina
    Inascarinas.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for info :o)
      Jeg vil da lige smutte forbi og deltage.

      Slet