Lækker søndag


Op på det lyserøde lyn af en cykel og 10 kilometer derudaf i smukt solskin. Så var der ellers, værsgo, lopper for alle pengene. Super yndig Bjørn Wiinblad krukke til billige penge og 2 x smukt blåt/turkis sengesæt til 5 kroner!? To af de klassiske Rosti æggebægre fik også lige sneget sig med i cykelkurven.

Og på vejen hjem lige en gratis is fra Seven Eleven til at slutte formiddagen af på. Bare sådan for at fejre forårets komme. Nu jeg har cyklet, så må man vel gerne :o)

Forsat god solskinssøndag!

10 kommentarer:

  1. sikke en skøn og ikke mindst billig søndag!!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Perfekt for en studerendes pengepung :o)
      Man må nyde de gratis glæder der endnu findes.

      Slet
  2. -og du siger da bare lige til, hvis du vil sælge sengetøjet, ikk'? :o)
    God søndag til dig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal nok sige til. Ind vil videre er det en keeper.

      Slet
  3. sikke dejligt med nogle lækre nye sager på sådan en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  4. Uh, lyder som en god måde at bruge sin dag på :)

    SvarSlet
  5. Super fin krukke - og sengetøj! :)
    ...Der har du været heldig :)

    SvarSlet
  6. Ej den Bjørn Wiinblad krukke minder mig om min barndom, den var der altid slik i :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv. Det kunne da være jeg skulle fylde noget i den :P

      Slet
  7. Den krukke er skøn! sådan en har jeg længe kigget efter! Sikke en godt fund! :D

    SvarSlet